וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד ערב לפנתיאון": אנדי מארי דחה את הפרישה עם עוד ניצחון משוגע

הטניסאי הבריטי לא רוצה לסיים את הקריירה, כשהציל נקודת משחק שביעית בטורניר בדרך לרבע הגמר בזוגות: "האיש שלעולם לא מוותר"

"עוד ערב לפנתיאון" - כך מתארים בבריטניה את הניצחון אמש (שלישי) של אנדי מארי ודן אוונס בטורניר הזוגות האולימפי, ששוב דחה את הפרישה של מארי, שהעפיל לרבע גמר. מארי, בן 37, כבר הודיע שזה הטורניר האחרון ויסיים את הקריירה המפוארת שלו בתום המשחקים - אבל כנראה שאין לו שום רצון לפרוש.

הצמד הבריטי 3:6, 7:6 (10:8) ו-9:11 בשובר השוויון המכריע את סנדר ז'יל ויוראן פליגן הבלגים בסיבוב השני. הבריטים כבר פיגרו 9:7 בשובר השווין האחרון, עם שתי נקודות משחק לבלגים, אבל מארי המחיש את האופי הייחודי שלו עם קאמבק מתוק.

אנדי מארי ודניאל אוונס, במדי בריטניה בטורניר הזוגות בפריז 2024. Clive Brunskill, GettyImages
נחישות שמייצגת את הקריירה שלו. מארי/GettyImages, Clive Brunskill
אנדי מארי. Clive Brunskill, GettyImages
עווווווווד לאאאאאאא. מארי/GettyImages, Clive Brunskill

"הוא האיש שלעולם לא מוותר, שתמיד הפגין חוסן נפשי גם בקריירה הסוערת שעברה עליו", נכתב עליו ב-BBC, "כמה פעמים עוד הוא יכול להשיג את שבקושי ניתן להשגה? כאן, לצד אוונס בן ה-34, הצמד ממשיך לחולל ניסים".

כזכור, ביום ראשון הצילו חמש נקודות משחק מול טארו דניאל וקיי נישיקורי היפנים לפני שהשלימו קאמבק מופלא. שני לילות לאחר מכן, בתנאים סוערים באותו מגרש ברולאן גארוס, נראה היה שהוא הולך לקראת ניצחון עם פחות סיבוכים, אבל גם המשחק הזה הסתבך, ובסך הכל הוא נאלץ להציל 7 מאץ'-פוינטס. לאחר המשחק הוא ישב על כיסאו שניות ארוכות, מנסה לעכל את הרגע.

"זכייה במדליה אולימפית רביעית תהיה פרידה הולמת", נכתב על מי שזכה במדליית הזהב ליחידים של לונדון 2012 וריו 2016, וגם בכסף לצד לורה רובסון במשחקים הביתיים. "מי יודע כמה רחוק הם יכולים להגיע כאן בפריז. מי מסוגל לחזות?", סיכמו ב-BBC.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הערב הגיע לנו לנצח", סיכם מארי, "במשחק הקודם היה לנו מזל - הערב אם זה היה הולך הפוך, זה היה מצער. אבל ברור שניצחון במשחקים כאלה בונה ביטחון. גם היריבים רואים את זה, שחזרנו ושתמיד אנחנו מתעלים שם בסוף - וזה חשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully