וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון דמע: "כואב לעזוב טורניר כזה, היינו בתוך חלום"

31.7.2024 / 6:15

מאמן האולימפית אחרי ההדחה: "פגשנו נבחרות פנטסטיות. מאחל לכל ספורטאי להגיע יום אחד לאולימפיאדה, זו פסגת החלומות". זוארץ ניחם את השחקנים בחדר ההלבשה: "אתם העתיד, תהיו גאים"

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורגל הודחה הערב (שלישי) מהמשך הטורניר אחרי הפסד 1:0 לנבחרת יפן במחזור השלישי והאחרון של בית ד'. מאו הוסויה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-90 וגיא לוזון ושחקניו סיימו את הטורניר עם נקודה אחת מתשע אפשריות. כדי לרבע הגמר, שם כבר המתינה מצרים, ישראל הייתה חייבת ניצחון על יפן ותיקו במשחק המקביל בין פרגוואי למאלי. אבל היא לא הצליחה וסיימה במקום האחרון בבית.

בסופו של דבר, הכדורגל הישראלי חזר לטורניר האולימפי לראשונה אחרי 48 שנה, ושוב חווה אכזבה, עם עוד הפסד בדקות הסיום, שלפחות כעת מעיב על ההישג הגדול בעצם ההעפלה.

הבית הישראלי:

1. נבחרת יפן - 9 נקודות, 0:7 שערים
2. נבחרת פרגוואי - 6 נקודות, 7:5 שערים
3. נבחרת מאלי - 1 נקודה, 3:1 שערים
4. נבחרת ישראל - 1 נקודה, 6:3 שערים

שון גולדברג הנבחרת האולימפית של ישראל מול שוטה פוג'יו שחקן הנבחרת האולימפית של יפן. רויטרס
הציפייה הייתה ליותר/רויטרס
הנבחרת האולימפית. רויטרס
עדיין גאים. הנבחרת האולימפית/רויטרס

גיא לוזון אמר בסיום: "במצב של 0:0 היינו מאוד קרובים לשער, גם ב-15-20 הדקות הראשונות במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות. אני מאוכזב ומרגיש רע כי השחקנים עשו הכול, החבר'ה עשו כל שביכולתם, רצו, ניסו להגן, עשו הכי טוב שלהם... אנחנו יוצאים בראש מורם. שיחקנו מול אלופת אסיה, מול פרגוואי שסיימה ראשונה בדרום אמריקה, מול מאלי... יריבות פנטסטיות שכנראה היו יותר טובות מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
מאמן הנבחרת האולימפית גיא לוזון. רויטרס
גאה בחניכיו. לוזון/רויטרס

המאמן הוסיף: "יפן אחת מהנבחרת הכי טובות בעולם בגיל הזה. הם דינמיים, טכניים, מאורגנים, פיזיים, כל מה שרוצים ומצפים מקבוצת כדורגל. היינו שווים אליהם ברוב המשחק, אבל בסופו של דבר הם יפן והקבוצה הטובה יותר ניצחה".

לוזון אמר: "לא היינו נבחרת מבוהלת שמפחדת, שיחקנו במטרה לכבוש ולנצח נגד יריבות חזקות. זה טורניר בוגרים לכל דבר, לא טורניר נוער. כל השחקנים בטורניר הזה כבר משחקים בקבוצות בוגרים".

לוזון סיכם בדמעות: "מאחל למדינת ישראל שנגיע לטורניר גדול כמה שיותר מהר. כל מי שהיה כאן חווה חוויה ענקית. אני מאחל לכל ספורטאי להגיע למשחקים האולימפיים, זו פסגת חלומותינו ושאיפותינו. כואב לעזוב טורניר כזה כי היינו בחלום בשבועיים האחרונים".

לאחר המשחק, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ נכנס לחדר ההלבשה ועודד את השחקנים. "סיימנו מסע מופלא. אחרי 48 שנה הגענו לאולימפיאדה, וזה בזכותכם. תזכרו את זה ותהיו גאים בזה", אמר זוארץ. "תהיו גאים בדרך, תהיו גאים בהווה שסידרתם לכדורגל הישראלי. שחקנים, צוות מקצועי, כולם - עשיתם מסע מופלא בעיניי. אתם העתיד של הכדורגל הישראלי, אתם תעשו לנו עתיד עוד יותר טוב. אני גאה בהישג שלכם ואתם צריכים להיות גאים גם כן.

זוארץ אמר לסיכום: "מודה לכם על המאמץ והרצון. כל אחד עשה הכל כדי שנתחרה פה בצורה מכובדת. ייצגנו את ישראל בצורה מדהימה. עשיתם לנו הווה נפלא, ואתם גם העתיד שלנו. אתם תצעידו את הכדורגל שלנו למקום יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully