וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לנדאל ואלקראס בזוגות בפריז, אנדי מארי מסרב להיכנע

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 0:13

צמד הספרדים ניצחו את חריספור וקולהוף ההולנדים 4:7, 7:6 (2), 2:10 ועלו לסיבוב השלישי, מארי הציל נקודת משחק שביעית (!) בטורניר ועלה. קוקו גוף עפה ובכתה, ביום לוהט בפריז

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

טורניר הטניס במשחקים האולימפיים נמשכו היום (שלישי) ונפתחו עם הפתעה, כשקוקו גוף האמריקנית הודחה מוקדם מהצפוי. רפאל נדאל ממשיך להיות במוקד העניינים, הפעם בטורניר הזוגות לצד קרלוס אלקראס, כשצמד הספרדים רושמים עוד ניצחון, ורגע שיא מרתק נרשם כאשר אנדי מארי שוב ניצח ברגע האחרון והאריך את הקריירה שלו.

רפאל נדאל לצד קרלוס אלקראס, הצמד של ספרד במשחק הזוגות במשחקים האולימפיים בפריז. רויטרס
החלום נמשך. נדאל ולקראס/רויטרס

קרלוס אלקראס ורפאל נדאל, המכונים NADALCARAS בציוות שמטריף את ספרד ומלהיב את חובבי הטניס בטורניר די שולי, פגשו בסיבוב השני את הצמד ההולנדי טאלון חריספור ו-ווסלי קולהוף, וניצחו 4:6, 7:6 (2), 2:10. אחרי ההדחה של נדאל מטורניר היחידים בעקבות התבוסה מול ג'וקוביץ' אתמול, היום רפא שוב חגג על החימר של הרולאן גארוס בדרך לניצחון, כשהחלום עדיין נמשך.

במערכה הראשונה שני הספרדים השיגו שבירה במשחקון השביעי, וניצחו 4:6 במערכה אחרי 56 דקות. במערכה השנייה לא היו שבירות, במצב של 5:5 נדאל ואלקראס איבדו נקודת שבירה, ובשובר השוויון ההולנדים ניצחו 2:7 כדי להשלים 6:7 שהשווה ל-1:1 במערכות - ששלח את המשחק לשובר שוויון מכריע.

בטיי ברייק האחרון נדאל ו"יורשו" נראו ממוקדים וחדים, פתחו פער בטוח, וניצחו 2:10 כדי לסגור סיפור, ולהמשיך את החלום. עם זאת, כעת מצפה להם אתגר קשה יותר: בסיבוב השלישי הם פוגשים את ראג'יב ראם (בן ה-40) ואוסטין קראייצ'ק האמריקאים, המדורגים 4 בטורניר.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אנדי מארי ודניאל אוונס, במדי בריטניה בטורניר הזוגות בפריז 2024. Clive Brunskill, GettyImages
שבע נקודות משחק! מארי ואוונס/GettyImages, Clive Brunskill

בעוד משחק זוגות מרתק, אנדי מארי פשוט לא מוכן לסיים את הקריירה. אחרי שהצהיר שהטורניר האולימפי יהיה האחרון בקריירה שלו, מארי ניצח היום ביחד עם דן אוונס את הצמד הבלגי סנדר ג'יל ויוראן ולייחן - אחרי שהבריטים הצילו שתי נקודות משחק! הבריטים ניצחו 3:6 במערכה הראשונה, הבלגים ניצחו 6:7 (8) במערכה השנייה, ובשובר השוויון המכריע הבלגים כבר הובילו 7:9 - אבל מארי והפרטנר שלו הצילו שתי מצ'פוינטס, ניצחו 9:11 ועלו לרבע הגמר. יש לציין שבסיבוב הקודם מארי ואוונס הצילו חמש (!) נקודות משחק, כך שהמסע של הטניסאי הוותיק יימשך עוד כמה ימים.

הטניסאי הבריטי ג'ק דרייפר סובל מהחום בטורניר הטניס  במשחקים האולימפיים בפריז. MARTIN BERNETTI/AFP, GettyImages
לא קל. דרייפר/GettyImages, MARTIN BERNETTI/AFP

גברים

סשה זברב העפיל לסיבוב השלישי כשגבר 3:6, 5:7 על תומאס מצ'אך הצ'כי, וטיילור פריץ האמריקאי הצטרף אליו מיד אחריו עם ניצחון 7:6 (3), 3:6, 2:6 על ג'ק דרייפר הבריטי. דרייפר, 27 בעולם, התלונן בסיום ואמר: "לא שיחקתי בחום כזה כבר חודשים, קשה מאוד שם. אני נוטה להזעה, וקשה היה עם השתייה. נותנים לנו בקבוקים שמהר מאוד מתחממים, אז אתה שותה שם מים חמים. זה לא כיף. היה קשה להתמודד עם זה". דניל מדבדב גבר על סבסטיאן הופנר 2:6, 2:6, לקראת מפגש מסקרן מול אוז'ה עליאסים.

תוצאות נוספות
פליקס אוז'ה עליאסים (קנדה) - מקסימיליאן מרטרר (גרמניה) 0:6, 1:6
אלכסיי פופירין (אוסטרליה) - סטן ואוורינקה (שוויץ) 4:6, 5:7

הטניסאית האמריקאית קוקו גוף. רויטרס
מתנכלים לה? גוף מתווכחת/רויטרס

נשים

תקוותיה של קוקו גוף למדליית זהב באולימפיאדה התפוגגו כבר בסיבוב השלישי כשהפסידה 7:6 (7), 6:2 לדונה וקיץ' הקרואטית במזג אוויר לוהט ברולאן גארוס. בת ה-20 הוליכה 2:5 במערכה הפותחת, אבל וקיץ' הגיבה עם מהפך מרשים וניצחון בשובר השוויון. המומנטום נמשך גם במערכה השנייה, כאשר וקיץ' הופכת לקרואטית הראשונה שהגיעה לרבע גמר האולימפי היחידות לנשים מאז איווה מאיולי ב-1996.

גוף התלוננה על השיפוט, והחלטה אחת נגדה גרמה לה כמעט לבכות ואף נשמעה אומרת "מרמים אותי". המחאות הארוכות שלה לא הועילו. "אני מרגישה שבטניס צריך שיהיה לנו VAR (סקירת וידאו) כי הנקודות האלה הן ביג דיל. אחר כך הם מתנצלים, אבל מצער שזה לא עוזר לך ברגע שהמשחק נגמר. אבל אני לא הולכת לשבת כאן ולהגיד שנקודה אחת השפיעה על התוצאה היום, כבר הייתי בפיגור".

איגה שביונטק הפכה לטניסאית הראשונה מפולין שמעפילה לרבע הגמר האולימפי, אחרי שגברה ללא קושי 3:6, 4:6 על צ'יו וואנג הסינית, כדי להמשיך את הדומיננטיות האדירה שלה על החימר בפריז.

תוצאות נוספות:
אנג'ליק קרבר (גרמניה) - ליילה פרננדס (קנדה) 4:6, 3:6
דניאל קולינס (ארה"ב) - קמילה אוסוריו (קולומביה) 0:6, 6:4, 3:6
אנה קרולינה שמידלובה (סלובקיה) - ג'זמין פאוליני (איטליה) 5:7, 6:3, 5:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully