וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל ארד: "רג'וב? לא פלא שאדם שעוסק בטרור מתנהג ככה"

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 15:32

יו"ר הוועד האולימפי התייחסה לפרובוקציות של המשלחת הפלסטינאית בטקס הפתיחה: "רק שניים מהם באמת ספורטאים, היתר פרובוקטורים"

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

עוד יום של ג'ודו הסתיים וגם היום לא תהיה מדליה. זאת לאחר ההפסדים המובנים יחסית של גילי שריר ושגיא מוקי מול יריבים חזקים מאוד. אלא שלאחר הקרבות התייחס יעל ארד, ג'ודאית אגדית בעצמה לשעבר והיום יו"ר הוועד האולימפי בישראל, למשלחת הפלסטינאית, שעשתה פרובוקציה בטקס הפתיחה. אחת הפרובוקציות היתה כאשר אחד הספורטאים עלה עם חולצה ועליה הדפסה של מטוס קרב, אך זו לא היתה הפרובוקציה היחידה.

יו"ר הוועד האולימפי הישראלי, יעל ארד. ניב אהרונסון
עלתה להתקפה. יעל ארד/ניב אהרונסון

ארד התייחסה לכך ואמרה: "המשלחת הפלסטינאית היא משלחת עם שני ספורטאים שעשו קריטריון בלבד. היתר הם אנשים שבאו לעשות פרובוקציות לדאבוני. אני הייתי רוצה לראות ספורטאים שבאים להתחרות, ספורטאים מכבדים. המניפולציה הזו בטקס הפתיחה היא שערורייתית".

אל ג'יבריל רג'וב, יו"ר המשלחת הפלסטינאית, היא אמרה: "רג'וב אומר שהוא קיבל אישור, אבל הוא לא קיבל אישור ובדקנו את זה. אני לא מתפלאת שבנאדם כזה שעסק רוב שנותיו בטרור, מתנהג ככה. הוא מתעסק רק בהסתה נגד ישראל. הפרובוקציות האלו ברמה מאוד נמוכה והם לא יעזרו לו. הספורטאים שלנו בעלי ערכים אולימפיים. אנחנו מתרחקים מכל סממן שלא קשור לספורט. מי שרוצה דווקא בעת הזו לעסוק בפרובוקציות זולות, אז אנחנו לא ניגרר לזה. אנחנו נמשיך בדרך שלנו, דרך של כבוד הדדי שבה אנחנו נוקטים למעלה מ-70 שנה ומאמינה שהטובים ינצחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully