וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכם קריירה? מוקי: "נתתי את הלב על המזרן, אני אלוף עולם"

30.7.2024 / 14:30

אחרי שהודח בשמינית הגמר על ידי יריב קוריאני, הג'ודוקא הוותיק סיפק רמז לגבי עתידו: "הקדשתי את כולי לג'ודו. עכשיו אקדיש קצת למשפחה שלי"

יעל ארד מסכמת יום ג'ודו/יניב טוכמן

שגיא מוקי פתח את דרכו באולימפיאדה עם ניצחון מרשים על יריב גרמני. אלא שהוא הודח בשמינית הגמר אחרי הפסד ליריב קוריאני, במה שאולי היה אחד הקרבות האחרונים בקריירה שלו. לאחר הקרב מוקי התראיין לשליחנו יניב טוכמן וסיפק כמה רמזים לגבי העתיד שלו.

שגיא מוקי אולימפיאדת פריז. GettyImages
הקרב האחרון? שגיא מוקי, בכחול/GettyImages

שגיא מוקי אמר: "אני גאה בעצמי כי נלחמתי, לא ויתרתי. נתתי את כל כולי שם. לא ציפיתי שיהיו לי חיים קלים, זו אולימפיאדה. אחד הספורטאים הכי דומיננטיים בשנים האחרונות. אני גאה בעצמי על זה שלא ויתרתי. הייתי מאוד קרוב לזרוק אותו באחת הכניסות. אבל זה ספורט, זה ג'ודו".

מוקי התייחס לעתידו והוסיף: "המסר שלי לכל הספורטאים, אל תוותרו על החלום שלכם. נתתי את הלב שלי על המזרן. אני אלוף עולם. עשיתי הכל כדי להצליח גם באולימפיאדה אבל יש מישהו למעלה שמכוון. נלחמתי היום גם בשביל אורן. אני לא יוצא בהצהרות לגבי העתיד שלי. הקדשתי את כולי לג'ודו. עכשיו אקדיש קצת למשפחה שלי".

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי הישראלי וג'ודאית אגדית בפני עצמה לשעבר, סיכמה את ההופעות של שריר ומוקי ואמרה: "מי כמוני יודעת מה זה קרב כשאתה עם דופק 200 והשרירים שלך מאוד עייפים. זה היה מאוד מעורר כבוד איך שגילי שריר נלחמה בקלריס. הקרב של גילי היה הקרב הכי קשה של קלריס עד כה. גם שגיא נראה טוב מאוד מול הקוריאני, שהוא ג'ודאי ברמה מאוד גבוהה היום. בסופו של דבר הוא הפסיד, אבל אני חושב ששניהם נראו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully