וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לצרפת על יפן, יוון ויאניס הפסידו לספרד וקרובים להדחה

הצרפתים היו על סף הפסד מביך, מהלך של 4 נקודות של סטראזל הציל אותם. אנטטוקומפו (27 נקודות) החטיא שלשה מכרעת חצי דקה לסיום, ספרד ניצחה 77:84 וסיבכה מאוד את ספאנוליס. 7 ו-10 אסיסטים ללורנזו בראון. קנדה מושלמת אחרי ניצחון על אוסטרליה

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

טורניר הכדורסל בפריז חזר היום (שלישי) מהפסקה של יום אחד: בבית א' ספרד סיבכה מאוד את יוון, בעוד קנדה עלתה לפסגה עם ניצחון על אוסטרליה, ובבית ב' הצליחה צרפת לגרד ניצחון קשה על היפנים.

ספרד - יוון 77:84

יאניס אנטטוקומפו ו-ואסיליס ספאנוליס בצרות צרורות. כוכב מילווקי כיכב עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל לא מנע מהיוונים הפסד שני אחרי שנכנעו לקנדה ושיי גילג'ס אלכסנדר במשחק הראשון בבית א', וכעת הם יזדקקו לנס כדי לעלות לרבע הגמר. ספרד מצידה חוגגת ניצחון ראשון, ומראה הרבה אופי.

המשחק התנהל בשליטה ספרדית ברוב שלביו, כשסנטי אלדאמה ממשיך להוביל את לה רוחה בייצור נקודות, וסרחיו יוי ורודי פרננדס תורמים מהמנהיגות וקור הרוח המוכרים שלהם. יאניס הוביל קאמבק ברבע האחרון, אבל במצב של 71:71 ספרד רצה 0:9. היוונים שוב הצליחו לחזור לעניינים, אבל חצי דקה לסיום אנטטוקומפו החטיא שלשה שהייתה יכולה לכפות שוויון, ומשם העסק התפרק.

אלדאמה הוליך את ספרד עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, סרחיו יוי תרם 13 ו-7 אסיסטים, וגם ווילי הרננגומס (11) ורודי פרננדס (10) הגיעו לספרות כפולות. לורנזו בראון, שסבל ממשחק חלש בהפסד לאוסטרליה, התאושש עם 7 נקודות ו-10 אסיסטים. מנגד, מלבד יאניס שהיה בלתי ניתן לעצירה, יוון קיבלה 14 נקודות מואסיליס טוליופולוס. למשחק האחרון בבית א', נגד אוסטרליה, היא בכל מקרה תגיע עם סיכוי נמוך לעלות.

יאניס אנטטוקומפו, נבחרת יוון. Gregory Shamus, GettyImages
בצרות. יאניס/GettyImages, Gregory Shamus
לורנזו בראון, נבחרת ספרד. Gregory Shamus, GettyImages
תצוגה משופרת. לורנזו בראון/GettyImages, Gregory Shamus

קנדה - אוסטרליה 83:93

אר ג'יי בארט ושיי גילג'ס אלכסנדר הפכו בניצחון על יוון לצמד השחקנים הראשון בנבחרת קנדה שקולעים 20 נקודות ומעלה בבכורה האולימפית, 24 שנים אחרי שאביו של בארט, רואן, עשה זאת יחד עם מייקל מיקס בסידני. הפעם גילג'ס אלכסנדר לא עמד ברף ה-20, אבל קנדה בכל זאת השתלטה על ראשות בית א'. האוסטרלים פתחו טוב יותר בזכות ג'וש גידי, הובילו בשש נקודות ברבע הראשון וירדו להפסקה ביתרון, אבל ההתקפה נתקעה ברבע השלישי והקנדים ניצלו זאת כדי להפוך וגם לפתוח פער של 10 נקודות. גם קאמבק אוסטרלי ל-70:70 לקראת סיום הרבע השלישי, לא שינה את המומנטום וקנדה דהרה בזכות 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים של בארט. גילג'ס אלכסנדר סייע עם 16, כשמנגד גידי סיים עם 19, דונטה אקסום עם 15 וג'וק לינדייל עם 14 ו-12 ריבאונדים.

אר ג'יי בארט שחקן נבחרת קנדה. רויטרס
עוד הופעה נהדרת. אר ג'יי בארט/רויטרס
ויקטור וומבניאמה, נבחרת צרפת בכדורסל מול נבחרת יפן. רויטרס
עבד קשה. וומבי/רויטרס
מתיו סטראזל, שחקן נבחרת צרפת. Gregory Shamus, GettyImages
הציל את חבריו. סטראזל/GettyImages, Gregory Shamus

צרפת - יפן 90:94 (הארכה)

אחרי הכנה לא מרשימה למשחקים האולימפיים, צרפת המארחת, גדושת הכוכבים, פתחה טוב את הטורניר עם ניצחון די משכנע על ברזיל, והיום כבר הייתה על סף הפסד מול יפן - אבל הצליחה לגרד ניצחון בהארכה אחרי סל דרמטי. היפנים פיגרו ב-8 הפרש בפתיחת הרבע האחרון, עשו מהפך וכבר עלו ל-80:84 כשנותרו 16 שניות לסיום, אבל מתיו סטראזל, רכז מונאקו, קבר שלשה קשה, וסחט עבירה, ועם מהלך של ארבע נקודות השווה ל-84:84 וכפה הארכה. בהארכה הצרפתים עלו כבר ל-84:92, היפנים קפאו וקלעו נקודות ראשונות 33 שניות לסיום, ואומנם צימקו אח"כ ל-92:90, אבל זה היה מאוחר מדי.

סטראזל סיים עם 15 נקוודת (4 מ-6 מהשלוש), אוון פורנייה קלע 14, ויקטור וומבניאמה קלע 10, קלט 10 וחילק 7. בשורות היפנים בלט הרכז יוקי קוואמורה שנבחן בגריזליס (1.72 מטר) עם 29 נקודות מרשימות, רוי האצ'ימורה קלע 24.


ברזיל - גרמניה 86:73

אחרי שהביסה את יפן במחזור הפתיחה, אלופת העולם השיגה עוד ניצחון נוח יחסית. הגרמנים פתחו היטב עם 10:22 ברבע הראשון, אבל ברזיל דאגה לחזור לעניינים ולסיים את המחצית הראשונה בשוויון. במצב של 49:51, הגרמנים התחילו להתרחק ועם ריצת 5:15, פתחו פער דו ספרתי ולא הביטו לאחור. דניס שרודר הוביל את הקלעים של המנצחת עם 20 נקודות, אליהן הוסיף גם 6 אסיסטים, פרנץ ואגנר קלע 17 ואיסק בונגה תרם 15. אצל ברזיל הוביל גי סנטוס עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים, ויטור בניטה קלע 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully