וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי שריר מתוסכלת: "השופטים חשבו אחרת ממני"

30.7.2024 / 12:50

הישראלית (עד 63 ק"ג) מתחה את האלופה האולימפית האגדית ונכנעה אחרי החלטת שיפוט מפוקפקת: "זה הספורט, וזה מה שיפה בו"

נטע לוינסון על האולימפיאדה של אנסטסיה גורבנקו/מערכת וואלה

כמה קרוב, ככה מתסכל. גילי שריר לא הייתה רחוקה מלחולל סנסציה, כשמתחה היום (שלישי) את קלריס אגבניינו, האלופה האולימפית מטוקיו ומדליסטית הכסף מריו בסיבוב הראשון של קטגוריית המשקל עד 63 ק"ג.

שריר אומנם קיבלה את ההגרלה הכי קשה שיש, מול יריבה אגדית, אבל נתנה לה פייט ונכנעה בניקוד הזהב, אחרי החלטת שיפוט שנויה במחלוקת.

"ניסיתי לעשות תרגיל שמבחינתי לפחות לא היה בו ניקוד לא לי ולא לה, אבל השופטים ראו את זה אחרת", אמרה שריר לאחר הקרב, "זה הג'ודו, זה הספורט וזה מה שיפה בו. אין לי מה לעשות עם זה עכשיו".

גילי שריר ג'ודוקא ישראלית מול קלריס אגבניינו. הוועד האולימפי בישראל
רק כמעט. גילי שריר/הוועד האולימפי בישראל

שריר הודתה שהתרגשה מאוד בתחילת הקרב. "קלריס היא הפנים של הספורט הזה ולקח לי רגע להתאפס על עצמי. אני חושבת שהצלחתי לעלות לקרב מוכנה. היו לי כמה התקפות לא רעות, חבל שזה נגמר ככה", אמרה.

"זה מתסכל כי ידעתי שככל שהקרב יתקדם, הסיכויים שלי לנצח עולים. באמת האמנתי שאני מסוגלת לנצח אותה. מול הקהל ומול הכול. וזה היה חצי מהקרב. ראיתם איך זה נגמר, חבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סייברארק תמשיך לתת חסות

חברת סייברארק (CyberArk) הישראלית מעניקה גם השנה חסות לשריר. עובדי החברה בישראל עצרו את עבודתם ואת נשימתם לשעה קלה, כדי לצפות יחד בגילי מתחרה על המזרון בפריז מול האלופה האולימפית הצרפתיה. התחרות שודרה על מסך ענק במשרדי החברה בפתח תקווה, אך גם אלפי עובדי החברה ברחבי העולם ידעו על התחרות והחזיקו אצבעות.

בשנת 2021 שריר הובילה קמפיין גיוס עובדים של סייברארק, במסגרתו הבטיחה החברה (וקיימה) כי תצעד עם גילי עד למדליה האולימפית הבאה, ותלווה אותה כדי שתמשיך להתפתח ולצמוח. גילי שריר אמרה אז, כי "סייברארק הם הראשונים שהאמינו בי ומבחינתי הם כמו משפחה".

"אנחנו גאים לתמוך בספורטאית מוכשרת כמו גילי שריר, שכבר הוכיחה עצמה באולימפיאדה קודמת ובאינספור תחרויות, ולסייע לספורטאים ישראלים באולימפיאדת פריז שם הם חווים אתגרים לא פשוטים נוכח המצב", אמרה גילי שילוני, מנהלת משאבי אנוש של סייברארק בישראל. "מאז תחילת הקשר, ביוני 2021, כולנו בסייברארק ישראל עוקבים אחר כל מהלך של גילי , כפי שעשינו בהתרגשות גם היום".

  • עוד באותו נושא:
  • גילי שריר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully