וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין נבחר ליו"ר ועדת אות הנשיא בספורט 2024

שוער בית"ר ירושלים והנבחרת לשעבר ששימש גם מנכ"ל המועדון יעמוד בראש הוועדה שתעניק את פרסי אות הנשיא בספורט השנה, בסימן 7.10; הטקס יתקיים ב-26.9 בבית הנשיא; מנכ"לית ערכים בספורט: "הספורט מחולל צמיחה בחברה הישראלית ובעל חשיבות משמעותית בימים אלה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 4:2/ספורט1

איציק קורנפיין, לשעבר כדורגל בית"ר ירושלים ומנכ"ל המועדון, נבחר לשמש כיו"ר הוועדה שתעניק את אות הנשיא בספורט לשנת 2024. איוש שאר חברי הוועדה יסתיים בשבועות הקרובים. אות הנשיא בספורט, ביוזמת עמותת ערכים בספורט ובשיתוף בית הנשיא, מוענק למועדונים מקצועניים בכדורגל (ליגת העל והלאומית), כדורסל (נשים וגברים) על הצטיינות בעשייה ובתרומה חברתית - קהילתית. השנה הוחלט כי אירוע הענקת אות הנשיא יהיה בסימן מלחמת חרבות ברזל ואירועי ה7.10 ותרומת מרחב הספורט לחיזוק החוסן החברתי.

טקס הענקת אות הנשיא בספורט ייערך בתאריך 26.9.24 בבית הנשיא בשעה 10:30. האותות יחולקו על ידי נשיא המדינה יצחק הרצוג בקטגוריות שונות בגין תרומה ועשייה חברתית סביב אירועי 7.10. איציק קורנפיין גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, אבל לאורך רוב הקריירה שימש כשוער בית"ר ירושלים, עימה זכה בשלוש אליפויות ואיתה הוא מזוהה, לצד הופעות בשער הנבחרת. בהמשך שימש כמנכ"ל מועדון בית"ר ירושלים וכן בתפקיד מנהל אגף הספורט של עיריית ירושלים.

איציק קורנפיין מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים. ברני ארדוב
כבוד גדול. קורנפיין/ברני ארדוב

מנכ"ל בית הנשיא, אייל שויקי: "הספורט הוא הרבה מעבר למשחק או לתחרות. לספורט יש השפעה ייחודית ועמוקה גם מחוץ לגבולות המגרש, יש לו כוח עצום לאחד בין חלקים שונים בחברה. במיוחד בעת הזו, בשנה הקשה שאנו עוברים בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', יש לספורט ולהענקת אות הנשיא בתחום חשיבות עצומה. המטרה שלנו בבית הנשיא היא להוביל לשינוי מעמיק בחברה הישראלית והספורט הוא מכנה משותף שדרכו ניתן לקדם מטרות, להוביל לשינוי חברתי, לגשר על הפערים, לתרום ולעצב חברה מגוונת ובכך לשנות את חייהם של רבים ורבות."

בתאל גרבי, מנכ"לית ערכים בספורט, הוסיפה: "לספורט תפקיד משמעותי בימים מורכבים וקשים אלו בהענקת חוסן ועוצמה לפרט, לקהילה ולחברה גם בשגרה ובטח בשעת חירום זו הינו מחולל צמיחה רבת עוצמה בחברה הישראלית כן מקדם תהליכים ערכיים וחברתיים. החזון המשותף שלנו עם בית הנשיא הוא ליצור חברה ישראלית חזקה וחסונה יותר באמצעות מרחב הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully