וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהשתחלה לפריז ברגע האחרון, מאיה גושן רוצה להפתיע

30.7.2024 / 15:13

הג'ודוקא הישראלית היחידה שתתחרה מחר, לא מגיעה כמועמדת למדליה אבל יחסית לחברותיה קיבלה הגרלה סבירה. רבע גמר הוא משימה אפשרית?

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

שבוע הג'ודו בפריז נמשך ואחרי תוצאות בינוניות של הספורטאים הישראלים עד כה, במשלחת מקווים שהימים הבאים יביאו עמם בשורה אחרת. מחר (רביעי) תעלה למזרן נציגה ישראלית אחת בלבד, מאיה גושן המתחרה בקטגוריית משקל של עד 70 ק"ג.

גושן בת ה-24, שבתחילתה של הקריירה נחשבה להבטחה גדולה, לא מגיעה לפריז עם ציפיות גבוהות במיוחד. עצם העפלתה למשחקים האולימפיים, בהם תתחרה לראשונה בקריירה, התאפשרו בזכות פסילה של מתחרה מוונצואלה שנפסלה על שימוש בחומרים אסורים.

באליפות העולם לפני חודשיים באבו דאבי היא נכנעה בסיבוב הראשון, בדיוק כפי שקרה לה גם באליפות אירופה שנערכה מוקדם יותר השנה בזאגרב.

מאיה גושן ג'ודוקא ישראלית. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
באה מלמטה. מאיה גושן/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

ובכל זאת, ביחס לרוב הקולגות הישראלים מהענף, גושן קיבלה הגרלה סבירה. בסיבוב הראשון היא תפגוש את פידן אוגל הטורקייה, ג'ודאית מבטיח שזכתה במדליית כסף באליפות העולם לנוער ב-2022, אבל כזו שמגיעה לפריז בלי יותר מדי ניסיון. היא תפגוש את גושן לראשונה בקריירה, כמובן, ואם גושן תצלח את המשוכה, מצפה לה אתגר גדול יותר. מארי איב גאייה הצרפתייה היא אלופת העולם מ-2019 ונחשבת לאחת המועמדות לעמוד על הפודיום, כך שהמשימה של גושן - אם תגיע לשמינית הגמר - תהיה קשה אם כי לא בלתי אפשרית.

  • עוד באותו נושא:
  • מאיה גושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully