וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא "מלחיץ" את היפנים: "ישראל מבוססת על 'דור הזהב'"

30.7.2024 / 10:15

קשר גמבה אוסקה התראיין לקראת המפגש בין ישראל ליפן בפריז (22:00): "זו הנבחרת שניצחה את היפנים במונדיאליטו, המנהיג שלה הוא אוסקר גלוך"

נטע לוינסון על האולימפיאדה של אנסטסיה גורבנקו/מערכת וואלה

נבחרת ישראל תפגוש הערב (22:00) את נבחרת יפן במסגרת המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים של האולימפיאדה. בעוד שהיפנים כבר הבטיחו העפלה אחרי שני ניצחונות, שחקניו של גיא לוזון חייבים לנצח ולקוות לתיקו במשחק המקביל בין פרגוואי למאלי כדי להעפיל מהמקום השני. מי שהעניק ריאיון לתקשורת היפנית לפני המשחק הוא לא אחר מאשר נטע לביא, שחקן הנבחרת הבוגרת שמשחק גם בגמבה אוסקה היפנית.

"נבחרת ישראל הנוכחית מתבססת על "דור הזהב" שעשה קפיצת מדרגה למקום השלישי במונדיאליטו לנבחרות הצעירות בשנת 2013 בארגנטינה", אמר לביא, "הם אף ניצחו את נבחרת יפן הצעירה בסיבוב הראשון של הטורניר. שחקנים רבים, כמו המגן רוי רביבו והחלוץ דור תורג'מן, כבר משחקים בנבחרת הבוגרת, ובלב הנבחרת נמצא הקשר אוסקר גלוך".

שחקן הנבחרת האולימפית, אוסקר גלוך. רויטרס
"אוסקר גלוך הוא המנהיג של הנבחרת". נטע לביא/רויטרס

נטע לביא שבח את גלוך, אותו הוא הגדיר כמנהיג העתידי של הנבחרת, ואמר: "זה כמו שכולם אומרים. הוא השחקן הכי טוב של הדור הזהב. הוא משחק כקשר התקפי והוא מאוד מוכשר עם הכדור. הוא יעשה מהלכים מהקישור".

"סגנון המשחק של הקבוצה הוא "בהתאם לכדורגל המודרני". כשיש לנו את הכדור, אנחנו שומרים עליו. כשנוכל לצאת נגד התקפה, נצא. עם יריב שמשתנה בכל משחק, יש פעמים שיש לנו את הכדור ופעמים שאנחנו תוקפים בהתקפה מהירה", הוסיף לביא, "הקבוצה מאופיינת במגוון התקפות, ועבודת צוות טובה היא גם נקודת חוזק, כשהוא אומר: "יש לנו הרבה שחקנים מסורים שיכולים להקריב את עצמם עבור הקבוצה. יש לנו הרבה שחקנים עם המנטליות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully