וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון זוכר את "ההלם והפחד" ב-7 באוקטובר: רצינו לברוח

לקראת המשחק המכריע נגד יוון, רכז נבחרת ספרד העלה זכרונות מהמלחמה בישראל: "מכבי ת"א שלטה לגמרי בסיטואציה, היא תפקדה מעולה"

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

אוהדי נבחרת ספרד למדו להכיר הקיץ את לורנזו בראון כפי שאוהדי מכבי תל אביב הכירו אותו בעונה החולפת: מנהל משחק מחונן מחד, אך סקורר לא מספיק יציב מאידך, שביום נתון מסוגל לאבד כדורים בסיטונאות.

אחרי שהציג יכולת חלשה במשחק בהפסד לאוסטרליה, בראון וספרד מגיעים למשחק היום (שלישי, 12:00) נגד יוון של יאניס אנטטוקומפו עם הגב לקיר, בידיעה שהפסד עלול להוביל להדחה מוקדמת.

"כמובן שלשחק נגד יוון, עם אחד השחקנים הכי טובים בעולם, זה אתגר גדול. נתמקד בעיקר בו, אבל לא נשכח שחקנים מסוכנים אחרים שיש ליוון", אמר בראון בריאיון ל"אס" לקראת המשחק.

על היכולת החלשה שהציג מול אוסטרליה אמר בראון ש"משחקים כאלה לא קורים כל הזמן. אף אחד לא אוהב שיש לו משחק רע, אבל מצד שני, אני זוכר שאי אפשר תמיד לשמור על הכדור או לקלוע כל זריקה. כל מה שאפשר לקוות לו אחרי משחק כזה, הוא להחזיר במשחק הבא. אולי נגד יוון אקלע 20, ואולי לא. אולי גם אמסור 10 אסיסטים. אבל בכל מקרה הדבר הכי חשוב עבורי הוא שננצח ונעלה לרבע הגמר".

לורנזו בראון, נבחרת ספרד. Christina Pahnke, GettyImages
יתאושש? לורנזו בראון נגד אוסטרליה/GettyImages, Christina Pahnke

בראון נזכר במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר, במהלכה שהה בישראל. "כשכל זה קרה, ברור שפחדתי. אתה לא רואה את כל הדברים שקורים, לא בהכרח מבין הכל, אבל אתה שומע את הקולות, אתה רואה את ההלם. כולם היו מפוחדים בסיטואציה הזו", אמר. "למזלנו, מכבי תל אביב עשתה עבודה מצוינת איתנו, ושלטה לחלוטין בסיטואציה. כולנו רצינו לצאת מישראל כמה שיותר, וזה מה שהם עשו. מרגע שעזבנו את ישראל, הכל היה הרבה יותר רגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully