וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם עקיצה לשמעון מזרחי: המסר של עופר ינאי לאוהדי הפועל ת"א

הבעלים הודיע על "עצירה" בסוגיית המעבר להיכל מנורה מבטחים: "צריך להתבצע מתוך הסכמה רחבה". על הדרך עקץ כהרגלו את מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

האפשרות שהפועל תל אביב תארח את משחקיה בעונה הקרובה בהיכל מנורה מבטחים - שהועלתה על ידי עופר ינאי על רקע המאמצים לשפץ את היכל קבוצת שלמה - ממשיכה לעורר תגובות והדים בקרב אוהדי הקבוצה.

על רקע ההתנגדות הגורפת של ארגוני האוהדים לנדוד לאולם שנחשב לסמל של מכבי תל אביב, הודיע ינאי אמש (שני) על "עצירה" של המעבר - ולא שכח לעקוץ את הצהובים, כהרגלו.

"הקשבתי בימים האחרונים לקולות השונים ביחס למעבר למנורה. לתומכים ולמתנגדים", כתב ינאי בטוויטר. "אין לי ספק שהמעבר חיוני ואין לי ספק שכדי שהוא יהיה מוצלח המעבר צריך להתבצע מתוך הסכמה רחבה ככל שניתן.

"בדברי ימי עמנו התאריכים בלוח השנה העברי מוקדשים לתזכורת על חורבן הבית שהגיע מתוך מחלוקת בין קנאים איש איש לדיעותיו. המשכילים גם מכירים את רבן יוחנן בן זכאי שהצליח לייצר פתרון פרגמטי - את יבנה וחכמיה שאפשר את המשך הקיום המשותף.

"נעשה עצירה כרגע כדי לכבד את הצורך שלנו כקהילה לשוחח על הדברים וללבן אותם. נכבד את הדיעות השונות וננסה לחתור לפתרון פרגמטי".

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ברני ארדוב
יעבור להיכל? לא בכוח. עופר ינאי/ברני ארדוב

כאמור, ינאי לא שכח לעקוץ את מכבי תל אביב, כשלציוץ הוסיף סרטון וידאו של שמעון מזרחי מחדר ההלבשה של הצהובים אחרי משחק האליפות מול הפועל לפני כחודש. בסרטון נראה היו"ר המיתולוגי של הצהובים מבטיח כי "55 שנים שהפועל תל אביב לא זכתה באליפות, עכשיו היא תצטרך לחכות עוד 50 שנה".

"את ה"לא יקרה" שלי אני שומר אך ורק לדבר אחד. התוכן שמופיע בסרטון. ככל שנהיה מאוחדים אני בטוח בכך", סיכם ינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully