וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישה זילברמן בוידוי: "אני צריך הפסקה כדי להקים משפחה"

30.7.2024 / 6:15

יוותר על לוס אנג'לס? אחרי ארבע אולימפיאדות, שחקן הבדמינטון שהפך לסמל של הענף בישראל מתכנן פסק זמן: "הקרבתי הרבה, והמאבק על הקריירה מנע ממני זוגיות. עכשיו יש פערים להשלים בחיים"

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מישה זילברמן כבר עשה את הדרך עם אימו, שהיא גם המאמנת שלו, אל חדר ההלבשה באדידס ארנה כאן בפריז, אבל אז גילה שחבורה לא קטנה של אנשי תקשורת מישראל, הגיעה סמוך לחצות אמש (שני) כדי לצפות בו במשחק המאתגר שהיה לו מול הדני ויקטור אקסלסן, האלוף האולימפי מטוקיו.

"כדי לנצח את ויקטור, אני צריך להיות ביום מצוין והוא ביום חלש", הסביר זילברמן את ההבדלים, אחרי שהפסיד משחק שני בשלב הבתים, ואיבד סיכוי לעלות לשלב הנוקאאוט. "אני חושב שעצם ההגעות שלי ארבע פעמים למשחקים האולימפיים, זו הצלחה גדולה. כדי לעלות מהבתים לשלב הנוקאאוט אני צריך להיות מדורג יותר גבוה בעולם, ובשיא שלי הייתי במקום ה-33".

זילברמן מחזיק את ענף הבדמינטון בארץ, אבל אמש הוא לא סיפק הצהרה חד משמעית שהוא הולך לקמפיין חמישי לקראת לוס אנג'לס 2028. לזילברמן יש קודם תכניות אחרות.

"אני צריך להקים משפחה עכשיו", פסק בנחרצות. "זו המשימה הבאה שלי לפני שאחליט על אולימפיאדה חמישית. הענף לקח ממני הרבה כי אני מתאמן 40 שעות בשבוע ובישראל קשה לי מאוד כי אני צריך יריבי אימון ואין הרבה. אני טס הרבה לחו"ל לאימונים ומשחקים וזה מנע ממני זוגיות כי אי אפשר לחיות ביחד דרך וויי פיי. הקרבתי הרבה בשביל הבדמינטון, ועכשיו אני צריך פסק זמן כדי להשלים פערים בחיים".

מישה זילברמן, שחקן בדמינטון. רויטרס
מחשב מסלול מחדש? מישה זילברמן אמש/רויטרס

לזילברמן מחכה עוד משחק כאן בו הוא ינסה לנצח, אבל אחריו כאמור הוא כבר לא יוכל לעלות לשלב הנוקאאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully