וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מתעניינת בצ'ייק סבאלי

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 0:18

המחליף של מילסון? על פי דיווח בצרפת האלופה טרם הגישה הצעה, אך גיששה לגבי שחקן מץ שרשם 17 הופעות בליגה הבכירה אשתקד וכבש שלושה שערים. לסבאלי יש חוזה עד 2025: "לא יימכר בפחות מ-1.5 מיליון יורו". גם הקשר האחורי, מאסטרו מדמירספור הטורקית על הכוונת של הצהובים

תקציר הפסדה של מכבי פתח תקוה 2:0 בבראגה במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחרי שחקן כנף שיחליף את מילסון וכעת בצרפת מדווחים שהאלופה הישראלית מתעניינת בצ'ייק סבאלי, שחקנה הסנגלי של מץ הצרפתית. על פי הדיווח הצהובים עדיין לא הגישו הצעה רשמית, אך השחקן נמצא תחת חוזה עד 2025 ומץ לא תמכור אותו בפחות מ-1.5 מיליון יורו.

סבאלי היה שחקן די משמעותי בעונה החולפת במדי מץ בליגה הבכירה, אך לא הצליח למנוע ממנה לרדת לליגה השנייה. הוא כבש שלושה שערי ליגה ובישל שער אחד ב-17 הופעות בהרכב. סבאלי בן ה-25 שיחק בעיקר בליגות הנמוכות בצרפת ואת רוב הקריירה שלו העביר במץ.

מכבי תל אביב כידוע מחפשת מחליף למילסון, שנמכר בכסף גדול לכוכב האדום בלגרד. הצהובים מנסים גם להחתים את הישאם לאיוס והביעו עניין גם בווסלי פטאצ'י, כך שהחיפושים נמשכים במלוא המרץ.

צ'ייק סבאלי שחקן מץ. GettyImages
על הכוונת של מכבי תל אביב. סבאלי/GettyImages

שחקן נוסף שקושר למעבר למכבי תל אביב הוא מאסטרו, קשרה האחורי של דמירספור הטורקית. ב"Africafoot" דווח כי האלופה הישראלית מעוניינת באנגולי בן ה-20 שכבר הספיק לדחות את ברצלונה הקיץ בטענה שהוא אינו רוצה לשחק בברצלונה ב'. קבוצה נוספת שבעקבות הקשר האחורי היא סביליה הספרדית.

רק בחלון ההעברות של החורף האחרון הצטרף לקבוצה הטורקית מבנפיקה ב' והספיק לרשום 13 הופעות ולספק בישול אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully