וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחר את המספר 69 ועורר סערה: "זה כי הוא ז*** את מונאקו"

ז'ורז' מיקוטאדזה שחתם בליון קיבל את החולצה עם המספר הפרובוקטיבי, אוהדים ראו זאת בתור רמיזה מינית וההסבר האמיתי פשוט הרבה יותר

תקציר: ספרד - גאורגיה 1:4/ספורט1

טורניר היורו האחרון היה נהדר עבור ז'ורז' מיקוטאדזה שהציג יכולת נפלאה במדי נבחרת גאורגיה, עד שזו הודחה בשמינית הגמר על ידי ספרד, שהמשיכה כל הדרך לזכייה באליפות אירופה. עם ביקוש רב בקבוצות באירופה, החלוץ הגאורגי שסיים את היורו כמלך השערים הצוותא עם מספר שחקנים, כבר היה בדרך ממץ למונאקו, אבל החליט בסופו של דבר לחתום בליון.

לאחר החתימה הרשמית, בקבוצת הפאר התפנו להכריז גם על המספר החדש שמיקוטאדזה ילבש על חולצתו, ועם הסרת ההגבלות של ההתאחדות הצרפתית על מספרי השחקנים, בחר הגאורגי במספר לא שגרתי - 69.

אוהדי כדורגל רבים הופתעו מהבחירה של הגאורגי במספר שעשוי לרמוז על קשר מיני, והתגובות לא איחרו להגיע בעמוד הרשמי של הקבוצה ברשת החברתית "X".

"הוא אוהב את ליון כמו שהוא אוהב לבצע 69 במיטה?", הגיבה אחת האוהדות, בעוד אוהד אחר התריס לגבי הבחירה שלו בליון על פני מונאקו: "הוא בחר במספר כי הוא ז*** את מונאקו והגיע אלינו".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

למרות רצף התגובות המיני, התשובה לבחירה שלו פשוטה הרבה יותר. מיקוטאדזה בחר במספר 69 כמחווה לקבוצה הנמצאת במחוז רון, כשהספרה מזוהה איתו ונמצאת כחלק מהמיקוד של המחוז.

  • עוד באותו נושא:
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully