וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע עלייה במספר הפצועים: מחסור תקציבי לנבחרת קטועי הרגליים

הנבחרת מתמודדת עם קשיים כלכליים במימון נסיעות ואימונים. ח"כ לשעבר, שירלי פינטו: "התמיכה בהם קריטית. זו לא רק השקעה בספורט, אלא השקעה בחוסן הלאומי שלנו"

מה מצפה לאבישג סמברג באולימפיאדה? נטע לוינסון מסבירה/מערכת וואלה

העלייה בכמות קטועי הגפיים בעקבות ומאז אירועי ה-7 באוקטובר גרמה לרבים מהם להמשיך לעסוק בספורט לאחר הפציעות שלהם. על פי נתוני משרד הבריאות, כיום ישנם למעלה מ-400 מאושפזים במצב קשה ובינוני בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, מתוכם כ-50 עברו קטיעות גפיים.

חברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו, האחראית על תכנית "עורף סגול" למוכנות בחירום לאנשים עם מוגבלויות, ביקרה היום (שני) באימון של נבחרת ישראל לקטועי רגל. לאחר הביקור, פינטו הביעה התרשמות עמוקה מהנחישות והמוטיבציה של השחקנים.

בעקבות הביקור, נבחרת קטועי הרגליים של ישראל נאבקת לקבל עזרה דחופה לעזרה ותמיכה מגורמים ממשלתיים וציבוריים להמשך הפעילות. בימים אלו, הנבחרת מתמודדת עם קשיים תקציביים חמורים. אין להם מקום אימונים קבוע, והם נאלצים לנדוד ממתקן למתקן. הציוד שברשותם מיושן ואינו מספק, והם מתקשים לממן נסיעות לתחרויות בינלאומיות.

נבחרת קטועי הרגליים בכדורגל. שירן פרץ,
זקוקים לסיוע. נבחרת קטועי הרגליים של ישראל/שירן פרץ

ח"כ לשעבר פינטו מביעה דאגה עמוקה למצב: "חשוב להבין שהספורט הפראלימפי הוא הרבה מעבר לשיקום הראשוני. זהו מה שמחזיק את השחקנים, נותן להם מטרה ותקווה. אנחנו חייבים לתמוך בהם ולהכיר בחשיבות פעילותם. זו לא רק השקעה בספורט, אלא השקעה בחוסן הלאומי שלנו. חברה חזקה היא חברה שדואגת לכל חלקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully