וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגשות מעורבים: מתי ניגע במדליה הראשונה?

29.7.2024 / 19:33

גורבנקו לא עמדה במשימה הראשונה, דולגופיאט הצליח להעפיל לגמר ובג'ודו עוד אין הצלחה. שלושה ימי תחרות מאחורינו ואי אפשר לספק מכאן קצת שמחה הביתה. "אנחנו בתחילת הדרך", אומרים בכפר האולימפי

נטע לוינסון על המסע האולימפי של ארטיום דולגופיאט/מערכת וואלה

אם נשים לרגע בצד את נבחרת הכדורגל, אז בוועד האולימפי יכולים כבר לסכם שלושה ימי תחרות כאן ברגשות מעורבים. מצד אחד, ארטיום דולגופיאט השתחל לגמר ברגע האחרון וכולם נשמו לרווחה שהמדליה עליה בונים מהמתעמל היא עדיין ברת השגה, מצד שני אנסטסיה גורבנקו לא עלתה לגמר ב-400 מטר מעורב אישי, המשחה החזק שלה.

יתרה מכך, התקווה הישראלית למדליה ראשונה והיסטורית בשחייה סיימה במרחק של 7 שניות מהשיא האישי שלה, וכאן כבר מדובר בהופעה רעה. בריכה איטית, חלוקת כוחות לא נכונה, התרגשות מהציפיות הגדולות, בסוף גורבנקו היתה חייבת קודם לעצמה את המקום בגמר הערב והיא לא עמדה במטרה המרכזית שלה.

בג'ודו אנחנו באמצע הדרך בדיוק. שישה ספורטאים כבר התחרו מתוך שניים עשר ורק גפן פרימו הצליחה להגיע לפחות לשלב בית הניחומים ושם הפסידה בקרב הראשון שלה. "מראש, הציפייה למדליה היא מרז הרשקו, ענבר לניר ופיטר פלצ'יק, כך שאנחנו עוד אופטימיים", אומרים כאן בכפר האולימפי.

יחד עם זה, ברור שגם ברוך שמאילוב כיוון למדליה ועמוק בפנים הבנות שנלחמו עד כה על המזרן גם רצו להפתיע, למרות שבמשקלים הנמוכים הציפיות לא היו גבוהות.

המשלחת הישראלית טקס פתיחה, פריז 2024. רויטרס
הפתיחה לא הייתה פשוטה, אבל עדיין יש תקווה למדליות. המשלחת הישראלית/רויטרס

"בואו נמתין בסבלנות", אומרים במשלחת הישראלית. "רק שלושה ימים עברו והכל עוד פתוח. ברור שכולם כבר רוצים להרגיש את המדליה הראשונה, אבל אין מה לייצר כעת לחץ כזה גדול מכיוון שכל המועמדים עדיין בתמונה וחלקם כלל לא החלו בתחרויות".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully