וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חום קיצוני בפריז: "אנחנו שוחים במושבים מרוב זיעה"

הטמפרטורות בבירה הצרפתית מטפסות ל-37 מעלות, והצופים מתלוננים: "אין הצללה ביציעים. זה לא מקלקל את החגיגה האולימפית, אבל זה מזג אוויר הכי גרוע שיש"

נטע לוינסון על המסע האולימפי של ארטיום דולגופיאט/מערכת וואלה

גלי החום באירופה לא פסחו על פריז והמשחקים האולימפיים, עם 35 מעלות צלזיוס שנמדדו היום (שני) בבירה הצרפתית, כששיא השרב יגיע מחר עם תחזית צפויה של 37 מעלות צלזיוס. עבור הספורטאים זה אירוע אחר במזג אוויר לוהט שכזה, עם הכנה שונה לתחרויות וקושי רב בחלק מהענפים, אבל הקהל שמתלונן על כך יותר הוא הקהל האמיתי שהגיע למשחקים האולימפיים, ומופתע מחוסר ההתחשבות בצופים ביציעים.

"היה נחמד אם היו שמים משהו על מנת להגן על היציעים, הצללה כלשהי. אנחנו כל היום בשמש", סיפרה אחת הצופות במגרש כדורעף החופים שהוקם במיקום המרהיב מול מגדל אייפל. "אנחנו מזיעים בצורה לא סבירה ביציע, ממש שוחים במושבים שלנו. זה לא מקלקל את החגיגה האולימפית, אבל זה מזג האוויר הכי גרוע שאפשר לדמיין".

גם העיתונאים התלוננו, עוד מטקס הפתיחה הגשום, על כך שהם אפילו לא יכולים להניח את המחשב שלהם ביציעי העיתונאים מחשש שהמחשב יתחמם יתר על מידה, כשרבים נצפו עם מטריות ומגבות רטובות לראשם על מנת להתקרר מעט מהחום.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

משחק כדורעף, פריז 2024. GettyImages
"לא מקלקל את החגיגה, אבל מזג אוויר הכי גרוע שיש". החום במגרש הכדורעף/GettyImages

אחד המתחרים מנבחרת הסקייטבורד הצרפתית סיפר כי הוא אפילו קיבל מכת שמש והקיא: "לא הרגשתי טוב. החום הזה מקשה מאוד. אנחנו מנסים להוריד את הטמפרטורה בגוף אחרי המקצים, החום הזה עושה משהו".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully