וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהעונה הקרובה: קבוצה חדשה בליגה הלאומית מעוטף עזה

באיגוד הכדורסל הכריזו על היוזמה והציעו את ברק פלג כמועמד הראשי לאימון: "לא רק מאמן נהדר, אלא גם דמות ערכית. אין מתאים ממנו". הקבוצה תתבסס על שחקני הנבחרות הצעירות עם שני זרים ולא תוכל לעלות או לרדת ליגה

מה מצפה לאבישג סמברג באולימפיאדה? נטע לוינסון מסבירה/מערכת וואלה

הנהלת איגוד הכדורסל הודיעה היום (שני) על הקמת קבוצה חדשה בליגה הלאומית שתהיה בעוטף עזה ותתבסס של שחקני הנבחרות הצעירות, יחד עם שני זרים. המועמד הראשי עבור האיגוד לאימון הקבוצה הוא ברק פלג, שאימן עד לאחרונה את הפועל גליל עליון וסיים את תפקידו בתום העונה.

"אני גאה להשיק את הנבחרת הזו שיש לה חשיבות ספורטיבית ולאומית. בימים אלו, אנחנו שמחים להיות חלק משיקום העוטף ואני מודה לאלוף במילואים טל רוסו, שיזם את המהלך", אמר יו"ר האיגוד, עמוס פרישמן. "אני בטוח שהקבוצה הזו תקדם שחקנים לנבחרת ישראל הבוגרת. הצענו את תפקיד האימון לברק פלג, שהוא לא רק מאמן נהדר והיה שחקן מצוין, אלא גם דמות ערכית כלוחם ביחידה מובחרת בעבר ולא יכולנו לחשוב על דמות מתאימה יותר".

הקבוצה החדשה שתקום תשחק אך ורק בליגת המשנה, כלומר, לא תוכל לעלות לליגת העל ולא תרד לליגה הארצית. לפי האיגוד, כבר מספר שחקנים מהנבחרות הצעירות הביעו עניין לשחק בקבוצה החדשה שתכבש את הסגל שלה בתקופה הקרובה.

ברק פלג מאמן הפועל גליל עליון. לירון מולדובן
"לא יכולנו לחשוב על דמות מתאימה יותר". ברק פלג/לירון מולדובן

בנוסף, אישרה ההנהלה הקמת ועדת איתור למנכ"ל האיגוד, הקמת ועדה למציאת והקמת בית לאומי לענף הכדורסל. ההנהלה אישרה את תקציב האיגוד לשנת 2024 ותוכנית הבראה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק פלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully