וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון החדיר אמונה בשחקנים: "נעלה אם ננצח". תורג'מן יסופסל?

29.7.2024 / 18:38

הנבחרת מסיימת את הכנותיה בנאנט, המאמן משוכנע שמאלי ופרגוואי יסיימו בתיקו: "ניצחון ונהיה ברבע הגמר". מדמון אמור לפתוח, גם רביבו שיערוך בכורה במשחקים האולימפיים. שון גולדברג לקראת יפן: "יש לנו כישרון שלא הבאנו מספיק לידי ביטוי"

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון אחרי ההפסד לפרגוואי/יניב טוכמן

שני שינויים לפחות צפוי גיא לוזון לערוך בהרכב נבחרת ישראל האולימפית לקראת המשחק מחר מול יפן, שייערך הפעם באצטדיון בנאנט (שלישי, 22:00). רוי רביבו שריצה הרחקה של שני משחקים בגין הכרטיס האדום מול איסלנד, יפתח בהרכב בעמדת המגן השמאלי כאשר נועם בן הרוש יפנה את מקומו. שינוי נוסף שצפוי הוא הצבת אלעד מדמון כחלוץ במקום דור תורג'מן, שלא רשם משחקים איכותיים מול מאלי ופרגוואי.

לוזון משוחח כל הזמן עם השחקנים ומנסה להחדיר בהם אמונה אחרי שהרוח דעכה בעקבות שני המשחקים הראשונים ובעיקר ההפסד לפרגוואי בשבת. "אם ננצח, אנחנו ברבע הגמר", הבטיח לוזון לשחקנים למרות שלכולם ברור שהדברים כבר לא תלויים בישראל, אבל המאמן משוכנע שמאלי ופרגוואי יסיימו בתיקו.

רוי רביבו, סתיו למקין, הנבחרת האולימפית. רויטרס
רביבו עם למקין וגנדלמן באימון בנאנט. שלושתם אמורים לפתוח/רויטרס

"כרגע מצב הרוח לא בשיאו, זה ברור", אמר היום אחד השחקנים אחרי האימון. "אבל אנחנו נביא את הכל. צריך להשאיר הכל על הדשא. זו ההזדמנות האחרונה של כולנו לעשות משהו באולימפיאדה, משהו שנוכל לספר עליו לילדים ולנכדים".

הבלם שון גולדברג אמר באימון: "אנחנו מאוד דרוכים ומוכנים. הייתה אכזבה, אבל אנחנו יודעים שעדיין יש לנו סיכוי ונגיע למשחק בכל הכוח. נגד פרגוואי היה משחק פחות טוב שלנו, אבל במחצית השנייה התעוררנו, עשינו דברים טובים והיינו יכולים גם להכריע את המשחק. טיפה נאיביות בדקות האחרונות גרמה להפסד, זה היה קרוב מאוד לתיקו שהיה משקף, אבל זו התוצאה, זה נגמר ואחרי כמה שעות שהתבאסנו הבנו שעלינו להתעשת".

לקראת יפן: "זו יריבה איכותית, מאוד מאורגנת ומסודרת ולא סתם היא במקום הראשון. אנחנו מתרכזים בעצמנו, יש לנו את היכולות והכישרון שעדיין לא הבאנו מספיק לידי ביטוי".

הבית הישראלי:

1. נבחרת יפן - 6 נקודות, 0:6 שערים
2. נבחרת פרגוואי - 3 נקודות, 7:4 שערים
3. נבחרת מאלי - 1 נקודה, 2:1 שערים
4. נבחרת ישראל - 1 נקודה, 5:3 שערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully