וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן האריך את חוזהו במכבי תל אביב בעונה נוספת

29.7.2024 / 17:19

עוד סאגה הסתיימה: המתאזרח הוותיק, שהודיע לפני כחודש על כך ששוחרר, בישר כי ימשיך בקבוצה: "אסיר תודה כלפי כל מי שגרם לזה לקרות, זה ממש נגע לליבי". הצהובים מקווים לסיים את סאגת בלאט ובמקביל נמצאים בחילופי מסמכים מול דריל מייקון ג'וניור

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

ג'ייק כהן ימשיך במכבי תל אביב לעונה נוספת באופן רשמי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני מספר שבועות, הצהובים והמתאזרח הוותיק הגיעו להבנות על המשך דרכו והיום (שני) נחתם ההסכם שהוביל להישארותו של כהן במדים הצהובים.

כזכור, בתחילת החודש הפתיע כהן כאשר הודיע דרך האינסטגרם כי מכבי תל אביב בחרה לצאת מחוזהו, הודעה שלא יצאה ולא זכתה לתגובה מטעם המועדון. מיד לאחר הודעתו של השחקן החלו אוהדים רבים להביע את מחאתם דרך הרשתות החברתיות על ההחלטה, ובמכבי תל אביב החליטו מיידית לעשות חושבים וחזרו תוך כמה ימים לשיחות עם השחקן הוותיק, שיחות שהובילו בסופו של דבר להישארותו במועדון בשכר גבוה יותר.

"אני כל כך מתרגש להודיע שאחזור לעונה נוספת", אמר כהן, "רק לפני כמה שבועות הייתי עצוב מהמחשבה שלא אהיה איתכם, אבל אני אסיר תודה לכך כך הרבה אנשים שגרמו לזה לקרות. אני מעריך כל כך את התמיכה הבלתי נגמרת, זה ממש נגע לליבי ואני לא יכול לחכות להראות לכם על הפרקט עד כמה אני מעריך את זה. נתראה בקרוב, יאללה מכבי".

במכבי תל אביב סיפרו כי למרות ההודעה של כהן בתחילת יולי על העזיבה, המועדון הודיע לשחקן כי הוא מבקש ממנו להמתין עם ההחלטה על הארכת החוזה משום שהמצב בסגל לא היה ברור. כהן החליט למרות זאת להוציא את ההודעה. במועדון טוענים שבכל מקרה הם לא הודיעו לכהן שהוא משוחרר.

שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, רומן סורקין. דני מרון
ימשיכו יחד גם בעונה הבאה. כהן וסורקין/דני מרון

כהן חתם לעונה ונספת לאחר שרומן סורקין האריך את חוזהו במכבי עד לשנת 2029, והשניים מצטרפים לקפטן ג'ון דיברתולומאו שהאריך גם כן את חוזהו ולרפי מנקו שסיכם על חוזה חדש. במכבי תל אביב מנסים לשים סוף לסאגת תמיר בלאט על מנת שגם הוא ימשיך במועדון והסגל הישראלי יתקרב לנעילה.

בגזרת הזרים, הצהובים נמצאים בחילופי מסמכים מול דריל מייקון ג'וניור שתנאיו הכספיים סוכמו במועדון, אך במכבי מבקשים בדיקות רבות כדי להבין את מצבו המדויק של השחקן שעבר ניתוח ברצועת הברך לפני קצת יותר מחצי שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully