וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א העלתה את ההצעה על פטאצ'י, ומחכה לנשיא סנטוס

29.7.2024 / 14:00

ראש המועדון הברזילאי טרם השיב להצעה המשופרת עבור הקשר, שעומדת על 150,000 יורו. פער בין הצדדים גם לגבי סעיף הרכישה

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב מנהלת מרוץ נגד השעון על מנת להשלים את עסקת רכישתו של ווסלי פטאצ'י, שחקנה של סנטוס. ראשי המועדון רוצים לרשום שחקנים חדשים לקראת סיבוב המשחקים הבא במוקדמות ליגת האלופות והמועד האחרון לכך הוא ב-2 באוגוסט, אך מותר לצרף מקסימום של שני שחקנים חדשים עד יממה לפני המשחק הראשון בסיבוב הבא.

על פי מתווה העסקה עם סנטוס, מדובר בהשאלה של פטאצ'י לעונה אחת שבסיומה תהיה לצהובים אופציית רכישה, כאשר בשלב זה ואחרי שנדחתה ההצעה הראשונה בסך 100,000 יורו דמי השאלה, לוואלה ספורט נודע שהאלופה הישראלית העלתה את הצעתה ל-150,000 יורו עבור העונה הראשונה, אולם על פי גורמים המעורים במגעים, נשיא סנטוס לא משיב בשלב זה להצעה ונראה שהוא לוקח את הזמן ומנסה למקסם את הסכום שייקבל עבור השחקן, שכבר הביע בפני מקורביו את רצונו לעזוב את ברזיל ולחתום בישראל.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

ווסלי פטאצ'י שחקן סנטוס. סנטוס, אתר רשמי
ווסלי פטאצ'י שחקן סנטוס/אתר רשמי, סנטוס

סוגייה נוספת שעדיין לא נפתרה נוגעת לדרישה של המועדון הברזילאי שההסכם יכלול חובת רכישה ולא אופציה, בכפוף לכך שפטאצ'י ישותף לפחות ב-60% מהמשחקים, ובנוסף יוצב רף מסוים לבישולים ושערים, שאם יעבור אותו מכבי תל אביב תהיה מחויבת לרכוש אותו בסיום העונה. כאמור, גם בנושא הזה המועדונים טרם הגיעו להבנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מכבי תל אביב חותמת עם מוסד קפיטל. יחצ,
מכבי תל אביב חותמת עם מוסד קפיטל/יחצ

בתוך כך, מכבי תל אביב וחברת מוסד קפיטל חתמו על הסכם חסות לעונת 2024/25. חברת מוסד קפיטל, בבעלותם של רן צדיקריו ומוטי דביר, עוסקת באיתור הזדמנויות השקעה בארץ ובחו"ל מלווה אלפי משקיעים ופועלת בשיתוף פעולה עם מתכננים פיננסים. חלק גדול מפעילות החברה הוא בנדל"ן בישראל בתחום המגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully