וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורבנקו מודה: "זו כאילו עוד תחרות, אבל זו לא אותה בריכה"

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 13:25

אחרי שלא הצליחה לעמוד במטרה שלה ולהעפיל לגמר ב-400 מטר מעורב, אנסטסיה גורנבקו מודה שההתרגשות הכריעה: "הרבה שמו עליי עין, אבל אולי פתחו לי עין. יש הרבה רעש מסביב, כנראה שלא התרכזתי יותר מדי במשחה"

נטע לוינסון על האולימפיאדה של אנסטסיה גורבנקו/מערכת וואלה

אנסטסיה גורבנקו מודה שהיא מרגישה מאוכזבת אחרי שהיום (שני) לא הצליחה להעפיל לגמר האולימפי בפריז כשסיימה במקום העשירי במוקדמות 400 מטר מעורב אישי.

מדובר באחד משני המשחים החזקים ביותר של גורבנקו, ביחד עם 200 מטר מעורב אישי, אבל היא סיימה רק במקום ה-6 במשחה שלה, עם זמן של 4:41.64 דקות, 7 שניות מעל השיא האישי שלה. היא הייתה רחוקה 1.24 שנייה מהמקום השמיני.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ישראלית. אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ישראלית, הוועד האולימפי בישראל
פתחה טוב, והתעייפה. גורבנקו/הוועד האולימפי בישראל, אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ישראלית

"אני מבואסת, רציתי להיות בגמר", אמרה גורבנקו לאחר המשחה. "הייתי בטוחה שאני יכולה לעשות את זה. הרבה שמו עליי עין, אבל אולי פתחו לי עין. פתחתי מהר מדי את המשחה הזה ושילמתי על זה מחיר".

לדברי גורבנקו, "פתחתי מהר בגלל הקהל, ניסיתי ללחוץ יותר בסגנון הגב אבל היה לי קשה לחזור קדימה. המשחקים האולימפיים זו כאילו עוד תחרות, אבל זו לא אותה בריכה מבחינת לחצים ורעש. יש הרבה רעש מסביב ולא הייתה לי אף תחרות כזאת גדולה עם קהל, ניסיתי לקחת מזה את הדברים הטובים אבל כנראה שלא התרכזתי יותר מדי במשחה".

השחיינית הוסיפה: "אני מאוד מאוכזבת מהתוצאה שלי, אני שווה יותר מזה. עבדתי קשה מאוד כדי להוכיח שאני שווה גמר פה ב-400 מעורב. זה משחה מאוד ארוך ומנטלי. ציפיתי מעצמי ליותר כי דווקא הרגשתי טוב במים. ה-200 מטר מעורב זו המטרה החדשה שלי, ובעצם תמיד הייתה המטרה שלי כי אני רוצה להעפיל לגמר בכל משחה שאני שוחה פה. על חצי הגמר ב-100 חזה ויתרתי אתמול כדי לשמור כוחות ל-400 מעורב, אבל נראה לי שמעכשיו אני הולכת לשחות הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully