וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון נגד המבקרים: "50 שנה לא היו לנו ווינרים כאלו"

29.7.2024 / 13:15

הנבחרת האולימפית ערכה אימון לקראת משחק הנעילה של שלב הבתים (שלישי, 22:00) נגד יפן, אליו תגיע עם סיכוי קלוש לעלות שלב. המאמן מחכה לרוי רביבו: "מוסיף המון על ומחוץ למגרש"

נטע לוינסון על האולימפיאדה של אנסטסיה גורבנקו/מערכת וואלה

הנבחרת האולימפית ערכה היום (שני) אימון לקראת משחק הנעילה של שלב הבתים בטורניר הכדורגל בפריז, בו תפגוש את יפן החזקה (שלישי, 22:00). הנבחרת של לוזון מגיעה למשחק מול מוליכת הבית, שלא איבדה נקודות בינתיים, עם סיכוי קלוש לעלות לרבע הגמר, אבל בכל מקרה תנסה להשיג ניצחון ראשון, אחרי שסיימה ב-1:1 עם מאלי והפסידה 4:2 לפרגוואי משני שערים בתוספת הזמן.

"עברנו הלאה. ניקח את הדברים הטובים ואת הפחות טובים נשפר. במחצית השנייה היינו ממש שם, בראשונה הרבה פחות. במשחק הבא נצטרך להיות שם לאורך כל הדקות", ניתח גיא לוזון לקראת המשחק.

על חזרתו של רוי רביבו, שהיה מושעה משני המשחקים הראשונים בטורניר, אמר המאמן: "רוי אחד השחקנים המשמעותיים בסגל. היכולות שלו לא רק עם הכדור וכשחקן, אלא גם מבחינת אישיות הוא מוסיף לנו הרבה. אנחנו מאוד שמחים לקבל אותו. הגיע הזמן".

מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון. GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP, GettyImages
רביבו חוזר, אולי מאוחר מדי. גיא לוזון/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP

על ההפסד בדקות האחרונות נגד פרגוואי, והביקורות שבאו לאחר מכן: "נמצאים פה הווינרים הכי גדולים בכדורגל הישראלי ב-50 שנה האחרונות. כל מי שנמצא כאן הוא כזה. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו, ואף הפסד לא ישבש אותנו. אנחנו אותם אנשים אחרי הפסד ואחרי ניצחון".

לוזון סיכם: "יפן נבחרת מצוינת והיא בין הבודדות עם 6 נקודות אחרי שני משחקים. אין לה הרבה נקודות תורפה, אבל את אלו שכן נצטרך לנצל. אצל השחקנים היפנים אין הבדל בין משחק אימון לבין משחק בליגת האלופות. הם משחקים חזק בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully