וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א עוד לא קבעה מועד להצבעה על מעבר ליד אליהו

29.7.2024 / 12:41

מעל 4,000 זכאויות למנוי בהיכל מנורה מבטחים נמכרו, אך לא ברור מתי העמותה תכריע בשאלת האולם המארח. אנגולה יגיע לאימונים למרות שאינו בתכניות

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

הפועל תל אביב פתחה בשבוע שעבר את מכירת המנויים לקראת העונה הקרובה. כזכור, האדומים פתחו במקביל רשימת זכאות למנוי בעלות של 150 שקלים שתהיה תקפה אם הקבוצה תבחר לארח ביד אליהו, אפשרות שנמצאת על הפרק. 4,100 זכאויות כאלה נמכרו ובמועדון מעריכים שאם המעבר ייצא לפועל, לפחות 7,000 מנויים יירכשו.

אלא שלצד הסיכום אליו הגיע הבעלים עופר ינאי על שיפוץ היכל קבוצת שלמה והגדלתו ל-7,000 מושבים, עדיין לא נקבע מועד להצבעה היכן תארח סגנית האלופה בעונה הקרובה. מאחורי הקלעים נערכות פגישות רבות סביב השאלה הזו, אבל טרם הוחלט מתי או מה בדיוק יעלה לדיון באותה הצבעה בקרב חברי העמותה.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
שאלת המגרש הביתי רחוקה מלהיפתר. אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

גם הסגל של הפועל תל אביב לעונת 2024/25 עוד לא הושלם. במועדון מחפשים שחקן פנים שישלים את ג'ונתן מוטלי, תומר גינת, בן בנטיל, איש ווינרייט ומירון רוינה שכבר חתומים בקו הקדמי של סטפנוס דדאס.

בהפועל תל אביב חתומים שני שחקנים לעונה הבאה שלא נמצאים בתוכניות המקצועיות - בראיין אנגולה ודאסטי האנאס - כאשר במועדון מסבירים כי המצב של כל אחד מהם שונה. אנגולה מתכוון להגיע לפתיחת האימונים ואיתו אין הבנות על סיום דרכו, בעוד שהאנאס מסרב נכון להיום לעבור לקבוצות שהתעניינו בשירותיו, והאדומים מקווים לסגור את הנושא מולו בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully