וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר יורוספורט הודח בגלל הערה סקסיסטית על שחייניות בשידור חי

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 10:53

שדר ותיק נענש בחומרה אחרי שהקניט בבדיחות דעת את האוסטרליות. השדרית שלצדו צחקה, אבל אחרי זעם הגולשים הרשת החליטה להדיחו. מוגזם או מוצדק?

נטע לוינסון על האולימפיאדה של אנסטסיה גורבנקו/מערכת וואלה

שדר ספורט ותיק הודח משידורי האולימפיאדה ביורוספורט בגלל מה שהוגדר כ"הערה סקסיסטית" על נשים, בהתייחסו לנבחרת השליחות של אוסטרליה שזכו במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בפריז.

בזמן שבנות הנבחרת האוסטרלית עשו את דרכן לעבר הפודיום אחרי הניצחון, בוב בלארד אמר שהן "רק מסיימות להתארגן... אתם יודעים איך זה נשים, מתעכבות להן, מתאפרות ושמות מייק אפ".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

נבחרת השליחות 4 כפול 100 חופשי של אוסטרליה זוכות במדליית הזהב בפריז. Maddie Meyer, GettyImages
נבחרת השליחות 4 כפול 100 חופשי של אוסטרליה זוכות במדליית הזהב בפריז/GettyImages, Maddie Meyer

הסרטון של השדר אומר את הדברים הופץ מהר מאוד ברשת והפך לוויראלי, ויורוספורט מיהרה להודיע שהשדר הודח משידורי השחייה. הוא עצמו טרם הגיב לדברים או להחלטה.

מולי אוקלגן, אמה מקאון, מג האריס ושיינה ג'ק האוסטרליות זה עתה גברו על סין ועל ארה"ב במשחה היוקרתי בדרך למדליית הזהב, ונופפו לקהל בגאווה - כאשר ברקע נאמרו ההערות שעבור רבים היו צורמו ולא מכבדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפרשנית שלצדו, האלופה האולימפית הבריטית לשעבר ליזי סימונדס, מיד הגיבה וכינתה את ההערה כ"שערורייתית", בזמן שבלארד (שהיה גם שדר ותיק ב-BBC) החל לצחוק. "במהלך קטע מהסיקור של יורוספורט אמש, הפרשן בוב באלארד העיר הערה לא הולמת", נמסר מהרשת, "לאור זאת הוא הודח באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully