וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי הודח בשמינית הגמר, שריר מתחה את האלופה

30.7.2024 / 14:13

גם היום לא תהיה מדליה בג'ודו: הג'ודוקא (עד 81 ק"ג) ניצח יריב גרמני, אך הודח מול יריב קוריאני בניקוד הזהב. שריר (עד 63 ק"ג) גררה את קלריס אגבניינו האגדית לניקוד זהב ונכנעה רק אחרי שבע דקות

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

נבחרת הג'ודו המשיכה ללא הצלחה בניסיונותיה להשיג מדליה, והיום (שלישי) נכנסו שני ג'ודאים נוספים למעגל התחרויות: גילי שריר (עד 63 ק"ג) הודחה בסיבוב הראשון אחרי הפסד מול האלופה האולימפית קלריס אגבניינו. שגיא מוקי (עד 81 ק"ג) העפיל לשמינית הגמר, שם הוא הודח מול יריב קוריאני.

גילי שריר ג'ודוקא ישראלית מול קלריס אגבניינו. הוועד האולימפי בישראל
כמה שהיה היתה קרובה. גילי שריר/הוועד האולימפי בישראל

נשים, עד 63 ק"ג

כצפוי קלריס היתה הרבה יותר אגרסיבית בפתיחה והתנפלה על שריר, שהחזיקה מעמד. שריר קיבלה עונש על פאסיביות שתי דקות בתוך הקרב ואז ניסתה ליזום מהלך התקפי. שריר בעיקר התגוננה, אבל האלילה המקומית לא הצליחה להפיל את הישראלית העיקשת והקרב נכנס להארכה אחרי ארבע דקות ללא ניקוד. דקה בתוך ניקוד הזהב שריר קיבלה עונש נוסף בגלל תפיסה לא חוקית בשרוול של קלריס. שתי דקות בתוך ניקוד הזהב קלריס קיבלה עונש על פאסיביות והישראלית היתה חזק בעניינים.

שלוש דקות בתוך ההארכה קלריס השיגה את הווזארי המיוחל מבחינתה וניצחה אחרי כמעט שבע דקות של קרב ראוי להערכה מבחינת הישראלית, שנתנה פייט אדיר אך הודחה בצורה אכזרית מהמשך המשחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טימו קבאליוס מול שגיא מוקי אולימפיאדה. GettyImages
פתח נהדר, אבל הודח בשמינית הגמר. שגיא מוקי עם האיפון בקרב הראשון/GettyImages

גברים, עד 81 ק"ג

מוקי (עד 81 ק"ג) הגיע לפריז כשהוא רחוק מהמעמד בו היה בעבר. אחרי קמפיין שכלל בעיקר אכזבות. את האולימפיאדה הזו הוא פתח נהדר עם ניצחון על יריב גרמני בסיבוב הראשון, אך נכנע בשמינית הגמר לקוריאני לי ג'ו ווהאן. הקוריאני פתח חזק עם תרגיל שכמעט הקנה לו ניקוד כבר אחרי חצי דקה. לי יזם, הפיל את מוקי ולא קיבל ניקוד, אבל הישראלי קיבל עונש ראשון על פאסיביות. אחרי כמעט שתי דקות בקרב שני הג'ודאים קיבלו עונש ומוקי היה רחוק עונש אחד מאיפון שמשמעותו הפסד. שני היריבים לא השיגו ניקוד בקרב, שנכנס להארכה. 22 שניות בתוך ניקוד הזהב מוקי הופל באיפון וסיים את דרכו בתחרות.

כאמור, מוקי פתח את דרכו עם ניצחון על טימו קבאליוס הגרמני. שגיא היה עדיף על הגרמני בפתיחה ועשה מהלך שכמעט הביא לניקוד אחרי דקה, אלא שאז הגרמני היה קרוב לריתוק של שגיא. קבאליוס ניסה להשיג ניקוד על הקרקע ואז, 43 שניות לסיום הזמן החוקי של הקרב, שגיא מוקי זרק את הגרמני והשיג את האיפון המיוחל, בדרך לשמינית הגמר שם הוא יפגוש את הקוריאני לי ג'ו ווהאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully