וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליה חמישית לטום דיילי, שיאים אולימפיים בקליעה

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 14:29

הקופץ למים הבריטי, שחזר אחרי פרישה, הצליח לגרוף את מדליית הכסף לעיני בנו ובן זוגו. שנג והיוג'ין קבעו ניקוד חסר תקדים בדרך לזהב ברובה אוויר 10 מטר. הטריאתלון ממשיך להיפגע מהגשם. עדכונים חיים מהמשחקים האולימפיים

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

טבלת המדליות מתחילה להתמלא, וגם נהר הסן קרוב לעלות על גדותיו מרוב גשם בפריז. היום השלישי למשחקים האולימפיים נפתח וכאן נעדכן אתכם בשוטף על כל ההתפתחויות המעניינות והסיפורים יוצאי הדופן מהמשחקים האולימפיים.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

טום דיילי, נואה וויליאמס, אולימפיאדת פריז 2024. GettyImages
טום דיילי, נואה וויליאמס, אולימפיאדת פריז 2024/GettyImages

13:55: טום דיילי זכה במדליה האולימפית החמישית שלו - כשזכה במדליית הכסף לצד נואה וויליאמס בקפיצה למים מסונכרנת מ-10 מטרים במשחקים האולימפיים בפריז. דיילי בן ה-30 למעשה פרש מהספורט לאחר שזכה בזהב בתחרות בטוקיו, אבל הוא ו-וויליאמס בן ה-24 נראו רגועים כשחזר לבמה הגדולה ביותר.

השניים הפעילו לחץ על ליאן ג'ונג'י ויאנג האו הסינים - שהיו בסופו של דבר ברמה משלהם ודהרו לזהב אחרי שלושה תארי עולם ברציפות. דיילי לא התחרה במשך שנתיים אבל שוכנע לצאת מהפנסיה כשבנו רובי, כיום בן שש, אמר שהוא רוצה לראות את ה'פאפא' שלו צולל באולימפיאדה. בן הזוג של דיילי, דסטין לאנס בלאק, לצד בניהם רובי ופיניקס, עודדו אותם מהצד. דיילי, כזכור, היה בן 14 כשהתחרה במדי בריטניה באולימפיאדת בייג'ינג לפני 16 שנה.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
בן הזוג של טום דיילי צופה בו לצד בנם בפריז. GettyImages
בן הזוג של טום דיילי צופה בו לצד בנם בפריז/GettyImages

שיאים אולימפיים בקליעה ברובה אוויר

13:37: שיאים ממשיכים להישבר בפריז. אחרי באן היוג'ין בנשים, הגיע תורו של ליהאו שנג בגברים. הסיני שכבר החזיק בשיא העולם מאז ה-3 ביוני, רשם בגמר ניקוד של 252.2 וקטף את מדליית הזהב ברובה אוויר 10 מטר.

12:15: הבוקר השוותה באן היוג'ין הדרום-קוריאנית את השיא האולימפי ברובה אוויר 10 מטר, כשרשמה 251.8 בגמר של התחרות בעיירה שאטורו. היוג'ין למעשה השוותה את השיא שנקבע במשחקי טוקיו.

8:50: מארגני המשחקים ביטלו את אימון השחייה לטריאתלון זה היום השני ברציפות, בעקבות השפעת הגשמים הכבדים על איכות המים בנהר הסן. בפריז מאמינים שמצב המים ישתפר עד תחילת תחרויות הטריאתלון מחר.

8:00: אנטואן גריזמן יצטרף יחסית מאוחר לקדם העונה של אתלטיקו מדריד, אחרי שהשתתף ביורו. בינתיים, כוכב נבחרת צרפת בכדורגל מבלה בתחרויות השונות בפריז ואחרי שהגיע לעודד את נבחרת רוגבי השביעיות שזכתה בזהב בשבת, אתמול הוא נכח באולמות ההתעמלות והסיף ובהמשך הגיע לבריכה כדי לצפות מקרוב בלאון מרשן, אותו בירך בציוץ בטוויטר אחרי הזהב ב-400 מעורב: "אתה משוגע!".

אוהדת נבחרת אוסטרליה בכדורגל נשים. Marc Atkins, GettyImages
מראה עצוב. אוהדת אוסטרליה במשחק כדורגל הנשים/GettyImages, Marc Atkins

7:30: היציעים הריקים במשחקי כדורגל הנשים הדאיגו את מחזיק תיק הספורט במארסיי, שקרא להוזיל את מחירי הכרטיסים ל-5 עד 10 יורו לאדם כדי למנוע את המראות העצובים. המחירים נעים בין 24 ל-100 יורו, בהתאם למיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully