וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרים טים חזרה להפחיד את העולם, ו"עוד לא ראינו כלום"

לברון שוב נראה בשיאו, דוראנט חזר כאילו לא נפצע (ועשוי להמשיך מהספסל), וכל זה כשאמביד חלש וטייטום מיובש. ארצות הברית חוזרת להיראות הרבה מעל כולן, וגם ליריבות לא נותר אלא להתפלל: "אלוהים אדירים"

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

אחרי שקירטעה במשחקי ההכנה, נבחרת ארצות הברית פתחה אתמול (ראשון) את טורניר הכדורסל באולימפיאדה בסערה, עם ניצחון 84:110 משכנע על סרביה, שסומנה כאחת המועמדות "להציק" לאמריקאים בדרך לזהב.

הנבחרת של סטיב קר השתלטה על העניינים פחות או יותר מרגע שקווין דוראנט נכנס באמצע הרבע הראשון, ולא הראה שום סימני חלודה למרות שהחמיץ את כל משחקי ההכנה בשל פציעה. "תענוג לשחק לצד שחקן כמו KD. זה בא לו בצורה כל כך טבעית...כאילו הוא לרגע לא נפצע", אמר לברון ג'יימס, שכיכב בעצמו.

דוראנט עלה מהספסל, דבר שהוא רחוק מלהיות רגיל אליו. למעשה, מתוך למעלה מ-1,200 משחקים של דוראנט בעונה הרגילה או בפלייאוף לאורך קריירת ה-NBA שלו, הוא לא פתח בחמישייה רק בשלושה. למרות זאת, סטיב קר שוקל להמשיך להשתמש בו כשחקן שישי.

"אעשה מה שהמאמן צריך ממני", מבטיח דוראנט. "אני מוכן להתאים את עצמי לכל מצב. תמיד כיף לגלות בעצמך דברים חדשים, לעשות תפקיד חדש, להתאים את עצמך ולהתכוונן בהתאם לצרכים של הקבוצה".

קווין דוראנט נבחרת ארצות הברית בכדורסל, פריז 2024. GettyImages
כיכב והצהיר: מוכן להמשיך לעלות מהספסל. דוראנט/GettyImages

המשחק אתמול היה איתות לשאר היריבות בעולם, שחשבו שצמצמו פערים בשנים האחרונות, אבל מול סוללת הכוכבים האימתנית יכולות בעיקר להתפלל. "אלוהים אדירים. הם עשו מה שעשו, ועוד לא ראינו כלום", אמר מאמן נבחרת אוסטרליה בריאן גוריאן. "דוראנט היה בכלל פצוע, ג'ייסון טייטום לא שיחק, אמביד שותף רק ל-10 דקות. הם עד כדי כך עמוקים...זה מפחיד".

אמביד זכה לקבלת פנים צוננת מ-27 אלף האוהדים ביציעים, שחלקם שרקו לו בוז. אמביד התחייב בעבר לשחק בנבחרת צרפת, אך חזר בו ומייצג כעת את ארצות הברית. במשחק אתמול הוא היה היחיד מבין השחקנים בסגל שסיים עם מדד פלוס/מינוס שלילי. ב-12 דקות הוא הספיק לקלוע 4 נקודות ולהוריד שני ריבאונדים, אבל כך או אחרת, הוא כרגיל שמח לקחת על עצמו את דמות הנבל, גם בפריז.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן נבחרת ארצות הברית בכדורסל, סטיב קר. רויטרס
יש עוד לא מעט דילמות בהמשך. סטיב קר/רויטרס

ג'ייסון טייטום, כאמור, כלל לא שותף, בצעד מפתיע מבחינת סטיב קר. בסיום הסביר המאמן: "קשה לתת ליותר מ-10 שחקנים לשחק במשחק של 40 דקות. קווין חזר, והלכתי לשילובים הכי הגיוניים שהעליתי בדעתי. ג'ייסון אחד השחקנים הכי טובים ב-NBA כבר כמה שנים רצופות, והוא עוד יקבל את ההזדמנויות שלו בהמשך".

קר סיפר כי שוחח עם טייטום לפני המשחק ויישר איתו קו בנוגע לדקות המשחק שלו אתמול - ובהמשך הטורניר.

"הוא לקח את זה כמו מקצוען. הוא אלוף אמיתי, ואני בטוח שאחרי שהוא התמודד עם המצב הזה כל כך טוב, הוא עוד יטביע חותם בפריז", אמר קר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully