וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: ענת ליליאור עלתה לשמינית הגמר בגלישת גלים

29.7.2024 / 0:44

אחרי האכזבה בסיבוב הראשון, גולשת הגלים סיימה את מקצה המפסידות בטהיטי עם ציון כולל של 11 נקודות, הקדימה את גונסאלס אצ'ברי הספרדייה בפער גדול ותמשיך בתחרות, במה שמהווה שיא ישראלי בענף. בשמינית הגמר מחכה לה יריבה קשה שכבר ניצחה אותה

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

הישג ישראלי מרשים באולימפיאדה. ענת ליליאור עלתה הלילה (בין ראשון לשני) לשלב שמינית הגמר בגלישת גלים בתחרות שמתקיימת במרחק של למעלה מ-16 אלף ק"מ מפריז, בחופי טהיטי.

אחרי שסיימה את המקצה שלה בסיבוב הראשון במקום השנייה ולא השיגה את הכרטיס האוטומטי לסיבוב השלישי, ליליאור לא הותירה סיכוי ליריבתה במקצה המפסידות, ז'נירה גונסאלס אצ'ברי הספרדייה, וניצחה אותה בפער גדול עם ציון כולל של 11 נקודות לעומת 2.80 בלבד.

ליליאור אומנם אינה נמנית עם סבב הגלישה המקצועני ממנו מגיעות הכוכבות של הענף, אבל אחרי שסיימה את הופעתה באולימפיאדת טוקיו במקום ה-17, היא יכולה להתהדר כעת בהישג השיא של ספורטאי ישראלי בענף.

ענת ליליאור, גולשת גלים. רויטרס
יופי של הישג. ליליאור , הלילה/רויטרס
ענת ליליאור, גולשת גלים. רויטרס
ענת ליליאור, גולשת גלים/רויטרס

בשלב שמינית הגמר, שייערך הלילה (בין שני לשלישי) בסביבות השעה 00:50, מצפה לה אתגר גדול. כדי לעלות שלב, היא תצטרך לגבור על טיילר רייט האוסטרלית, שגברה עליה בסיבוב הראשון ונחשבת לאחת הטובות בעולם בענף.

רייט הוכתרה פעמיים לאלופת הסבב המקצועני בעבר ותגיע לדו קרב בשמינית כפייבוריטית מובהקת, אבל ליליאור רוצה שוב לבוא מלמטה - ושוב להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully