וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפן פרימו בדמעות: "אני עצובה, מצטערת שזה נגמר ככה"

28.7.2024 / 18:01

הג'ודאית שהייתה קרובה מאוד למדליה ונעצרה בבית הניחומים, פרצה בבכי בריאיון אחרי ההדחה: "הגעתי מוכנה וידעתי מה אני צריכה לעשות, אבל לצערי ככה זה עובד"

"מחוץ לקווים", 28.7/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

גפן פרימו הייתה מאוד קרובה למדליה האולימפית הראשונה של ישראל בפריז 2024, אבל לצערה הרב נכנעה לרקה פופ בבית הניחומים ולא הצליחה להעפיל למשחק הקרב על מדליית הארד.

פרימו, שבמשחקים האולימפיים בטוקיו לא השתתפה לאחר נמצאה חיובית לנגיף קורונה, נאלצה לוותר על החלום בקיץ 2021, אבל הגשימה אותו כעת בפריז והגיעה עד רבע הגמר, שם נכנעה וירדה לבית הניחומים. עם זאת, אחרי ההפסד להונגריה וההדחה הסופית, היא לא הצליחה לעצור את הדמעות ופרצה בבכי.

"אני עצובה. חצי היום הראשון הלך טוב למרות ההפסד ברבע הגמר, כי בג'ודו יש הזדמנות לתקן והייתי מוכנה וידעתי מה אני צריכה לעשות כדי ללכת על מדליה", אמרה פרימו, "מה לא עבד? זה לא שזה לא עבד, זה ג'ודו ובג'ודו יש חלקיק שנייה שהיא הצליחה לתפוס אותי. ככה זה עובד".

גפן פרימו ג'ודוקאית ישראלית, פריז 2024. GettyImages
"זה לא שזה לא עבד, זה ג'ודו וככה זה עובד". פרימו/GettyImages

על מה היא חלמה בשבועות האחרונים: "הרבה על התחרות, חלמתי להצליח. ניסיתי ליהנות, הגעתי לכאן בהתרגשות הכי גדולה שיכולה להיות".

על כך שהייתה קרובה מאוד למדליה: "זה מעצבן, אבל זה גם מעצבן שאין מה לעשות עם זה. כל אחד יגיד לך הלוואי שהייתה לי עוד הזדמנות, שהייתי יכולה לתקן ולעשות משה ויותר טוב, אבל לצערי אי אפשר".

על כך שפספסה את המשחקים האולימפיים בטוקיו, אבל הגשימה את חלום להשתתף בפריז: "אני מצטערת שזה נגמר ככה, אני אוהבת אתכם ותודה לכולם על התמיכה".

  • עוד באותו נושא:
  • גפן פרימו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully