וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פסילה של ראסל: המילטון ניצח בגרנד פרי הבלגי

הנהג הבריטי כבר חגג ניצחון שני העונה, אבל משקל רכבו היה נמוך מהתקן וחברו במרצדס קטף את המקום הראשון. פיאסטרי ולקלר השלימו את הפודיום

מאז עונת המירוצים של 2020 מרצדס לא הייתה קרובה לדגדג את מקס ורסטאפן ורד בול, עם שלוש זכיות רצופות של ההולנדי וקבוצתו באליפות הפורמולה 1. ב-3 המירוצים האחרונים אלוף העולם לא הצליח לנצח וסיים רק פעם אחת על הפודיום, והערב (ראשון) בגרנד פרי הבלגי, שוב שאר הקבוצות ניצלו את החלפת המנוע של הנהג ההולנדי, והקבוצה הגרמנית של ג'ורג' ראסל ולואיס המילטון ניצלה זאת כדי לקטוף את שני המקומות הראשונים על הפודיום - עם ראסל ראשון והמילטון שני. אלא שכשעתיים וחצי לאחר סיום המירוץ, ב-FIA הודיעו כי ראסל נפסל בעקבות משקל שהיה חסר למכוניתו, והמילטון זכה במירוץ השני שלו מתוך שלושת האחרונים.

מיד אחרי צמד הנהגים הבריטים של מרצדס הגיע אוסקר פיאסטרי, נהגה הצעיר של מקלארן שהמשיך בעונה הנהדרת שלו, ואחרי הזכייה במירוץ ההונגרי, השיג פודיום שלישי ב-4 המירוצים האחרונים וטיפס למקום השני. שארל לקלר מפרארי שהתחיל את המירוץ מהפול פוזישן סיים שלישי, ו-ורסטאפן רק במקום הרביעי, כשאחריו לנדו נוריס שגם השיג את ההקפה המהירה ביותר. קרלוס סאינס הגיע שישי.

ג'ורג' ראסל נהגה הבריטי של מרצדס פורמולה 1. GettyImages
אכזבה ענקית לראסל. הבריטי על המסלול בספא/GettyImages

דירוג הנהגים

1. מקס ורסטאפן (הולנד, רד בול) 275 נק'
2. לנדו נוריס (בריטניה, מקלארן) 199 נק'
3. שארל לקלר (מונאקו, פרארי) 177 נק'
4. אוסקר פיאסטרי (אוסטרליה, מקלארן) 167 נק'
5. קרלוס סאינס (ספרד, פרארי) 162 נק'

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully