וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורבנקו ויתרה על חצי הגמר ב-100 חזה. לוקטב הודח

28.7.2024 / 22:04

השחיינית הייתה קרובה 7 מאיות לשיא הישראלי, אך תשמור כוחות למשחים אחרים. לוקטב שיפר את ההישג מטוקיו, אך הגיע האחרון בחצי הגמר במשחה ל-200 מ' חופשי. מרענה לא העפיל

נטע לוינסון על האולימפיאדה של אנסטסיה גורבנקו/מערכת וואלה

היום השני של תחרויות השחייה באולימפיאדת פריז 2024 יצא לדרך הבוקר (ראשון), עם השתתפות של ארבעה נציגים מנבחרת השחייה הישראלית. בכל המקצים בהם השתתפו הנציגים שלנו, 16 השחיינים עם התוצאות הטובות ביותר המשיכו לחצאי הגמר שיתקיימו מחר בשעות הערב המוקדמות.

דניס לוקטב שחיין ישראלי. הוועד האולימפי בישראל
יופי של הישג. לוקטב היום/הוועד האולימפי בישראל

200 מטר חופשי, גברים

דניס לוקטב זינק במקצה מספר 2 במוקדמות לתחרות השנייה שלו בפריז אחרי שהשתתף ב-4X100, וסיים אותו במקום השישי עם 1:47.01 דקות - זמן איטי בתשע עשיריות מהשיא הישראלי שקבע בשנה שעברה, אך כזה שהספיק לו למקום ה-14 הכללי, והבטיח לו כרטיס לחצי הגמר. אחרי שבטוקיו הסתפק לוקטב במקום ה-27 הכללי ולא הגיע לחצי הגמר, הוא שיפר בכל מקרה את ההישג שלו, אך בחצי הגמר סיים את המשחה שלו במקום השמיני ובאחרון בכלל עם 1:47.93 דקות.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית. רויטרס
סיפתח חיובי מאוד, לקראת הדבר האמיתי. גורבנקו/רויטרס

100 מטר חזה, נשים

אנסטסיה גורבנקו, אחת התקוות הישראלית הגדולות למדליה, קפצה לבריכה לראשונה בפריז והותירה חותם כבר במשחה הראשון שלה, במקצוע שלא נחשב לאחד החזקים שלה. גורבנקו סיימה את המקצה שלה במקום השני עם תוצאה של 1:06.22 - מרחק שבע מאיות בלבד מהשיא הישראלי שקבעה בעצמה לפני כחודש - ועלתה לשלב חצי הגמר מהמקום השביעי בדירוג הכללי. לאחר השתתפותה במוקדמות, החליטה גורבנקו לא להתייצב לחצי הגמר כדי לשמור כוחות לדבר האמיתי: 200 מטר מעורב אישי ו-400 מטר מעורב אישי.

השחיין הישראלי אדם מראענה. רויטרס
אכזבה. מראענה/רויטרס

100 מטר גב, גברים

אדם מראענה בן ה-21, אחד הספורטאים עם הסיפורים הכי מעניינים במשלחת הישראלית, סיים רביעי במקצה מספר 3 עם תוצאה של 54.61 שניות, הרחק מהשיא הישראלי אותו השווה לפני פחות מחודשיים (53.60). בכל מקרה, התוצאה של מרעאנה שמשתתף במשחקים האולימפיים לראשונה בקריירה, לא הספיקה לו לחצי הגמר.

השחיינית הישראלית לאה פולונסקי. רויטרס
לא הצליחה לעלות שלב. פולונסקי/רויטרס

200 מטר חופשי, נשים

פולונסקי סיימה במקום השביעי במקצה המוקדמות שלה עם זמן של 2:00:38 דקות, ולא הצליחה להתברג בין 16 הראשונות שיעלו לחצי הגמר כשמולה התמודדו ספרינטריות ענקיות כמו אריארן טיטמוס, מולי אוקלהן, שיבון הוהי ואחרות, כשהיא מתברגת במקום ה-19 הכללי, לא רחוק מהכרטיס לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully