וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים קטנים בעסקת לאיוס, מאמצים לסגור את צירוף פטאצ'י

28.7.2024 / 11:40

מכבי תל אביב רוצה להשלים לפחות שתי החתמות לקראת דדליין הרישום לסיבוב הבא באלופות. במקביל ניסיונות לשכנע את סיסוקו להצטרף

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב עושה מאמצים גדולים לסגור לפחות שני שחקני רכש חדשים עוד השבוע, כדי להספיק ולרשום אותם לקראת סיבוב המשחקים הבא של הקבוצה במסגרת האירופית. אם הצהובים יעברו את סטיאווה בוקרשט השבוע, הם יעברו לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות ואם יודחו הם ישחקו במסגרת סיבוב המשחקים השלישי בליגה האירופית, כך שבכל מקרה מצפים לצהובים משחקים נוספים באירופה.

המגעים עם ראשי סנטוס בנוגע לעסקת השאלתו של ווסלי פטאצ'י נמשכים ונמצאים בשלב מתקדם מאוד, לקראת סגירה. הברזילאים מתעקשים על מספר סעיפים בהסכם, הן בנוגע לדמי ההשאלה לעונה הראשונה והן בנוגע להסכם אופציית המכירה העתידית, אולם גורמים המעורים בפרטים מאמינים שהצדדים יגיעו להבנות.

השחקן למעשה כבר סגר את תנאיו במדי הצהובים לעונה הקרובה ואם האלופה הישראלית תרכוש אותו בסיום העונה הנוכחית, הוא יחתום על הסכם חדש לשלוש שנים נוספות עם אופציה לעונה נוספת.

ווסלי פטאצ'י, שחקן סנטוס. מתוך טוויטר, צילום מסך
מתקרב. פטאצ'י/צילום מסך, מתוך טוויטר

שם נוסף שנמצא על הפרק הוא הישאם לאיוס מהפועל תל אביב. בימים האחרונים העסקה ידעה עליות ומורדות וכעת אומרים בסביבת השחקן, שהפערים בין האדומים לצהובים הצטמצמו משמעותית ונותרו פערים קטנים שעשויים להוביל לסגירה.

ראשי מכבי תל אביב עסוקים במקביל גם בניסיונות החתמתו של איסוף סיסוקו, שחקנה של בורדו הצרפתית ונבחרת מאלי הצעירה. לאחר שבורדו ירדה לליגה השלישית ושחקניה שוחררו ללא תמורה, הרימו הצהובים את הצעת השכר לסיסוקו וכעת מנסים לשכנעו לחתום בקבוצה מיד עם סיום המשחקים של נבחרת מאלי, שמשחקת בבית של ישראל הצעירה באולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully