וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מור סיכם בגלבוע/גליל, ריקי לינדו חתם בנס ציונה

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 10:47

הפורוורד האמריקאי (29, 2.03) שכיכב בעבר בבאר שבע והיה מועמד לחולון מצטרף לקבוצה המעניינת של אברהמי. הפורוורד (24, 2.03) ששיחק בעונה שעברה בפינלנד מצטרף לכתומים. גולן גוט חובר לאביו בהפועל אילת

בן מור שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מהזרים הטובים של באר שבע אשתקד. מור/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה. הקבוצה סיכמה את תנאיו של הפורוורד בן מור, אקס הפועל באר שבע, שהיה במגעים גם עם הפועל חולון במהלך הפגרה. מור יהיה שחקן החיזוק השלישי הזר של שרון אברהמי בפגרה לאחר שצירף גם את איש אל אמין ושחקן הפנים עמנואל נזקווסי.

מור (29, 2.03) בוגר אוניברסיטת SMU משנת 2017 שיחק מספר שנים בליגת הפיתוח עם ניסיון להגיע ל-NBA לפני שיצא לגלאטסראיי ב-2019. בקיץ 2020 הגיע לליגה האוסטרלית, הצטיין, והמשיך בשנת 2022 לישראל כשחתם בהפועל באר שבע ויהיה אחד הזרים הטובים בקבוצה. העונה שיחק בבודרומספור מהליגה הראשונה בטורקיה.

מלבד השחקנים הזרים החתים שרון אברהמי את לוטן אמסלם, גור לביא, טל פלד וגיל בני ושמר בקבוצה את המתאזרח ג'וש אולדריץ' והפורוורד רועי נציה.

עמית שרף מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
גם הוא ממשיך לעצב את הסגל. שרף/לירון מולדובן

קבוצה נוספת שצירפה שחקן היא עירוני נס ציונה. הכתומים החתימו את ריקי לינדו ג'וניור ששיחק בעונה שעברה במדי קובוט הפינית ורשם 17.5 נקודות ו-9.8 ריבאונדים למשחק. לינדו (24, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון משנת 2023.

הכתומים של עמית שרף צירפו עד כה שני שחקנים מלבד לינדו ג'וניור הקיץ - הגארד האמריקאי דראנל אדג' ששיחק בליגה בקוסובו והמתאזרח ריאן טורל שמגיע מליגת הפיתוח. צוף בן משה, יאיר קרביץ ואיתי שגב נשארים במועדון.

* הפועל אילת, שרוצה לחזור לליגת העל אחרי שירדה בתום העונה החולפת, צירפה את גולן גוט, בנו של המאמן דני גוט, שעלה עם אליצור נתניה בסוף העונה שעברה. גוט מצטרף לנאור שרון, תומר פורת והזר ברנדון הופמן בשורות הקבוצה הדרומית. מי שממשיך במועדון הוא אור אשכנזי המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully