וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאווה לעיניים": בן שרף יגנוב את ההצגה מול עשרות סקאוטים?

כוכב נבחרת הנוער ליהטט נגד לטביה ונבחר למצטיין של יומה הראשון של אליפות אירופה, שעמוסה בפרוספקטים בכירים: "יכול לבסס את עצמו כבחירת סיבוב ראשון בדראפט"

"מחוץ לקווים", 25.7/עריכת וידאו: נועה לוי

כמדי קיץ, גם הקיץ אליפות אירופה עד גיל 18 מושכת אליה עשרות רבות של סקאוטים מארצות ברית ואירופה. בטורניר שנערך בפינלנד ונפתח אתמול (שבת) משחקים כמו מועמדים לבחירה גבוהה בדראפט 2025 ו-2026, אבל מי שגנב אתמול את ההצגה היה בן שרף.

גארד עירוני קרית אתא בעונה החולפת ומי שישחק החל מהעונה הקרובה בחממת הכישרונות של אולם הגרמנית, הוליך את ישראל לניצחון 86:90 על לטביה, וכיאה לשחקן שכבר צבר קילומטראז' לא מועט בבוגרים, נראה רמה מעל המשחק. שרף סיים עם 31 נקודות (12 מ-24 מהשדה, 2 מ-6 מהשלוש, 5 מ-6 מהעונשין) לצד 8 אסיסטים, 3 ריבאונדים, שתי חטיפות וגם שתי חסימות, כשהוא אחראי על מספר מהלכים מכריעים בדקות האחרונות.

שרף נבחר לשחקן המצטיין של היום הראשון של הטורניר, וכצפוי סחט מחמאות מסקאוטים ביציעים. "אולם יודעת היטב במי להשקיע", כתב הסקאוט האיטלקי ג'וזפה אינברניצי. כתב הדראפט ניק קלינובסקי ציין: "לצפות בבן שרף בהתקפה העומדת זו תאווה לעיניים. גארד גבוה שמסוגל לפרק הגנות עם קרוסאוברים מהירים ומסירות חדות".

בחשבון הטוויטר "NBADraftPoint" כתבו: "הניצוצות שבן שרף הראה אתמול משוגעים. הוא קוסם עם הכדור. עונה טובה באולם יכולה לבסס אותו כבחירת סיבוב ראשון בדראפט".

שרף החמיץ את אליפות אירופה לנוער בקיץ שעבר בשל פציעה, אבל לפחות על פי המשחק הראשון בפינלנד, הוא משחזר את היכולות שהראה כסקורר מצוין בנבחרת הקדטים.

יחד עם שותפו לקו האחורי עומר מאייר (12 נקודות אתמול), הוא יקווה להמשיך באותה יכולת גם במשחק היום (13:30) נגד איטליה, שהפסידה לסרביה אתמול. מטרת העל: להוביל את הנבחרת לאחד מחמשת המקומות הראשונים בטורניר, ולהבטיח כרטיס היסטורי לאליפות העולם עד גיל 19 שתיערך בקיץ הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully