וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 2:3 למילאן על סיטי, 1:2 לארסנל על יונייטד, צ'לסי הושפלה

המסעות בארה"ב נמשכים: הרוסונרי גברו על התכולים בעזרת צמד של קולומבו, מרטינלי ניצח את השדים את האדומים, הבלוז חטפו 4:1 מסלטיק

תקציר הניצחון 2:3 של מילאן על מנצ'סטר סיטי במשחק הכנה בניו יורק/ספורט1

משחקי ההכנה של קבוצות בכירות בכדורגל העולמי נדחקו לשוליים בזמן האולימפיאדה, אבל הלילה (בין שבת לראשון) נערכו מספר משחקים מסקרנים במסגרת המסעות המסורתיים של קבוצות הפרמיירליג לארצות הברית.

בניו יורק נערך המשחק המרכזי של הלילה, בו מילאן גברה 2:3 על מנצ'סטר סיטי. פפ גווארדיולה העלה הרכב שרובו מחליפים אך עם אדרסון וארלינג הולאנד. הנורבגי כבש את השער הראשון במשחק מבישול של אוסקר בוב בדקה ה-19, אבל מילאן הגיבה עם מהפך מהיר, כשסמואל צ'וקווזה סידר ללורנצו קולומבו שערים בדקות 30 ו-34 עם הגבהות מדודות לרחבה.

ג'יימס מקאטי איזן בדקה ה-55, אבל מילאן חגגה בסיום בזכות שער ניצחון של מרקו נאסטי בדקה ה-78.

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי. Stephen Nadler/ISI Photos, GettyImages
כבש והפסיד. הולאנד/GettyImages, Stephen Nadler/ISI Photos

* בקליפורניה, ארסנל רשמה מהפך בדרך לניצחון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד. רסמוס הוילונד העלה את יונייטד ליתרון בדקה ה-10 מבישול של מרכוס רשפורד, אבל גבריאל ז'סוס איזן בדקה ה-26, וגבריאל מרטינלי השלים את המהפך עם שער בדקה ה-81.

* באינדיאנה, צ'לסי שוב איכזבה והובסה 4:1 על ידי סלטיק. אחרי שסיימו רק ב-2:2 עם רקסהאם יונייטד במשחקם הראשון בארצות הברית, הבלוז ספגו מאוריילי (19), פורוהאשי (33), פלמה (76) וג'ונסטון (79). כריסטופר אנקונקו צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully