וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פרגוואי "התפוצץ": "הישראלים כיסחו, ועוד קיבלו עזרה"

חארה סגייר זעם על אף הניצחון הדרמטי: "הישראלים פגעו בשחקנים שלי שוב ושוב ואפילו לא הוזהרו. גאה שניצחנו גם את השופטים"

שליחנו לפריז יניב טוכמן לאחר הפסד הנבחרת האולימפית לפרגוואי/יניב טוכמן

אחרי המפלה מול יפן במשחק הפתיחה, הנבחרת האולימפית של פרגוואי לא הייתה יכולה לדמיין תסריט מתוק יותר. הניצחון 2:4 אמש (שבת) על ישראל עם שני שערים בתוספת הזמן, החזיר את הפרגוואים לתמונת העלייה, אבל בסיום המשחק המאמן קרלוס חארה סגייר בעיקר רטן והתלונן, ועל פי עיתונאים מקומיים "התפוצץ" בריאיון לערוץ הטלוויזיה של פרגוואי.

"המשחקים האולימפיים מתנהלים בכבוד ומאז ומעולם. אתה מתחרה ביריב שלך או בשעון - אבל אף פעם לא נגד השופטים. היום, לצערי, השופטים לא עמדו בתנאי הבסיסי הזה. ישראל קיבלה מהם עזרה בלתי פוסקת", אמר המאמן הוותיק.

לדבריו, השער הראשון של ישראל מנגיחה של עומרי גנדלמן, היה צריך להיפסל בשל עבירה על השוער, וגם הפנדל שהוענק לזכות ישראל ותורגם בסופו של דבר לשער של אוסקר גלוך, היה מומצא.

"אני לא מצליח להבין את זה. תיבת החמש צריכה להיות קודש קודשים. אסור לגעת בשוער באיזורים הללו, אבל ה-VAR אפילו לא בדק את זה", אמר על השער הראשון של ישראל.

מאמן נבחרת פרגוואי, קרלוס חארה סגייר. Michael Steele, GettyImages
ניצח והתלונן. חארה סגייר/GettyImages, Michael Steele

לחארה סגייר היו טענות גם על סגנון המשחק של ישראל. "הם כיסחו ופגעו בשחקנים שלי שוב ושוב, אך השופטים התעלמו. במשחק הקודם אנחנו קיבלנו כרטיס אדום על הרבה פחות מזה, וזה מרתיח. אני מצדיע לשחקנים שניצחו לא רק את היריבים אלא את השופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully