וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' מופתע מהפארסה בטורניר הטניס האולימפי: "לא מבין את זה"

הסרבי פגש בסיבוב הראשון שחקן שפרש לפני שנתיים וניצח אותו תוך 53 דקות בלבד במשחק שהפך לבדיחה: "צריך לשנות את החוקים"

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

מתיו אבדן לא ציפה להחזיק מעמד זמן רב מול נובאק ג'וקוביץ' בסיבוב הראשון של המשחקים האולימפיים, הוא לא טעה - אבל היכולת שלו גרמה לסרבי לתהות מדוע מומחה הזוגות האוסטרלי בכלל משחק בטורניר היחידים האולימפי.

אבדן בן ה-36 הובס 6:0, 6:1 על ידי נולה תוך 53 דקות בלבד, במשחק שהיה לא תחרותי ולו לרגע אחד. יותר מזה: באיזשהו שלב אבדן הציע בצחוק את המחבט שלו לאוהד באצטדיון פיליפ שארטייה, לאחר שהפסיד בשמונת המשחקונים הראשונים. לאחר מכן הוא זכה לתשואות מהיציעים כאשר זכה במשחקון ראשון במשחק - כשהוא בפיגור 4:0 במערכה השנייה.

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ' בטורניר האולימפי בפריז מול מתיו אבדן. רויטרס
מה כל כך מצחיק? אבדן/רויטרס

אבדן זכה שלוש פעמים בקריירה בטורניר גרנד סלאם כשחקן זוגות, והוא נחשב למועמד למדליה בפריז לצד ג'ון פארס, אבל הוא שובץ בהגרלת היחידים רק לאחר שרשרת של שחקני יחידים מובילים שפרשו עקב מחלה או פציעה, כולל המדורג ראשון בעולם יאניק סינר.

אבדן פרסם הודעה הומוריסטית באינסטגרם לאחר שההגראלה שיבצה אותו מול אלוף גראנד סלאם 24 פעמים בקריירה, אבל ג'וקוביץ' בן ה-37 שאל מדוע הוא התמודד עם שחקן שלא שיחק משחק יחידים במשך שנתיים.

"היו הרבה שחקני יחידים שהיה להם מספיק זמן, היו מחליפים שאפשר היה להגיד להם לבוא", אמר ג'וקוביץ', שמחפש את התואר האולימפי הראשון שלו, "אז את החלק הזה אני לא מבין ואני באמת מקווה שה-ITF (הגוף המנהל את הטניס) יחד עם האולימפיאדה ישקלו לשנות את החוק הזה כי זה קשה למתיו.

"הוא אמר לי שעברו יותר משנתיים מאז שהוא שיחק משחק יחידים רשמי, והוא אמר שזה משחק היחידים האחרון שלו. הוא פרש רשמית. אז כמו שאמרתי, זו לא הרגשה נהדרת בשבילו להיות ככה על המגרש".

התאחדות הטניס הבינלאומית ניהלה משא ומתן עם הוועד האולימפי הבינלאומי להארכת המועד האחרון לשינויים ברשימות המשתתפים עד ה-19 ביולי - מאוחר יותר ממרבית ענפי הספורט האחרים במשחקים. אבל כשיאניק סינר, אנדי מארי והולגר רונה פרשו מטורניר ביחידים, האפשרויות להחלפה הוגבלו לשחקני זוגות שכבר היו בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully