וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב בוכה על הילדים שלנו שקיפחו את חייהם בזמן ששיחקו כדורגל"

עודכן לאחרונה: 27.7.2024 / 22:57

המטח הקטלני בצפון קורע לבבות גם בפריז. יעל ארד: "טרגדיה בלתי נתפסת". הנשיא הרצוג: "חיזבאללה רצח ילדים ששיחקו כדורגל, העולם לא יכול להמשיך לשתוק"

תיעוד: עשן מיתמר בזירת נפילת הרקטה בגינת משחקים במג'דל שמס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תגובות קשות בישראל הערב (שבת) אחר פגיעת הרקטה במג'דל שמס, כתוצאה ממנה נפגעו עשרות, בהם הרוגים וילדים במצב אנוש. הטרגדיה הגיעה גם עד פריז, שם המשלחת הישראלית לוקחת חלק במשחקים האולימפיים.

יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד אמרה: "טרגדיה בלתי נתפסת. רגע לפני עליית נבחרת ישראל למשחק אולימפי כאן בפריז, אי אפשר שלא לחשוב על הילדים שלנו, שקיפחו את חייהם בזמן ששיחקו כדורגל. הלב בוכה, לא נשכח ולא נסלח".

שחקני הנבחרת האולימפית של ישראל. רויטרס
בשורה קורעת לב, רגע לפני עליית הנבחרת למשחק בפריז/רויטרס

ממכבי חיפה נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מרכין ראש, כואב והמום על רציחתם של אחד עשר ילדים ובני נוער, ופציעתם של רבים אחרים, בני הכפר מג'דל שמס, שבסך הכל ביקשו ורצו לשחק כדורגל. אנחנו משתתפים בצער העדה הדרוזית והמשפחות שאיבדו את יקיריהן ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. #ליבנועםאחינוהדרוזים".

מהפועל באר שבע נמסר: "משפחת הפועל באר שבע כואבת על הירצחם של הילדים ובני הנוער ממג'דל שמס, שנרצחו בעת ששיחקו הערב משחק כדורגל. אנו מחבקים את משפחות הנרצחים ואת כל בני העדה הדרוזית ברגעים קשים אלו. אנו מאחלים החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים ?".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גם בית"ר ירושלים מביעה את צערה

בית"ר ירושלים משתתפת בצער העדה הדרוזית אחרי הירי הקטלני לצפון. אתר רשמי, בית"ר ירושלים, צילום מסך
בית"ר ירושלים משתתפת בצער העדה הדרוזית אחרי הירי הקטלני לצפון/צילום מסך, אתר רשמי, בית"ר ירושלים

"חיזבאללה שמחומש וממומן על ידי איראן לא מבחין בין ילד למבוגר", תקף נשיא המדינה יצחק הרצוג, " בין יהודי למוסלמי או דרוזי או נוצרי. מחבלי חיזבאללה פגעו ורצחו היום באכזריות ילדים שכל חטאם היה שיצאו לשחק כדורגל. ולא שבו.

"הלב נשבר לנוכח האסון המזעזע והנורא, צעירים שאיבדו את חייהם על לא עוול בכפם. העולם לא יכול להמשיך להתבצר בשתיקתו מול מתקפות הטרור של נסראללה שמגיעות בשליחות ציר הרשע באיראן. מדינת ישראל תגן בתקיפות על אזרחיה ועל ריבונותה.

"אני שולח תפילה להחלמת הפצועים, מחבק בדמעות את אחינו ואחיותינו האבלים במג'דל שמס ומבקש לחזק אותם בשעה הקשה הזו לעמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully