וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסימיות במכבי חיפה: "סיכוי נמוך שעומר אצילי יחתום"

27.7.2024 / 18:55

למרות השחרור מאל עין, מי שהיה שחקן העונה ומלך השערים לא צפוי לחזור לשורות הירוקים. בקפריסין משוכנעים: יצטרף לאומוניה ניקוסיה

תקציר: מכבי חיפה - סבאח 3:0/ספורט1

מכבי חיפה קיוותה להחזיר את עומר אצילי לשורותיה, במיוחד לאור התצוגה הרעה בתבוסה 3:0 מול סבאח שהציבה אותה על סף הדחה מוקדמת מהקונפרנס ליג, אבל הפערים הכספיים מונעים קאמבק ובמועדון העריכו היום (שבת): "סיכוי נמוך שאצילי יחתום".

כזכור, אצילי שוחרר באופן רשמי מאל עין אחרי שנה אחת באיחוד האמירויות, אבל ציפה לשכר גבוה ומענק חתימה משמעותי שיכסה עבורו חלק מהמס אותו הוא אמור לשלם בעקבות חזרה מוקדמת לישראל. למרות הדיווחים בקפריסין על מכבש לחצים מצד מכבי חיפה והרצון של אצילי לחזור, נראה כי ענייני המיסוי לא ניתנים לפתרון לאור פערים של 1.5 מיליון יורו והוא ישחק גם בעונה הקרובה בליגה זרה.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
בגלל המס, כנראה יישאר עוד שנה בחו"ל. עומר אצילי/דני מרון

לפיכך, שחקן הכנף בן ה-31 צפוי לצאת לקדנציה שנייה בקפריסין. ב-2020/21 לבש את מדי האלופה אפואל ניקוסיה וכבש שני שערים באירופה ושער אחד בגביע (לא הבקיע ב-11 משחקי ליגה) וכעת הקבוצה שמאוד רוצה להחתימו היא היריבה העירונית אומוניה, שסיימה את העונה הקודמת במקום השלישי. בקפריסין משוכנעים כי הישראלי יהפוך לשחקן אומוניה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully