וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי שוחרר רשמית מאל עין: מה מפריד בינו למכבי חיפה?

25.7.2024 / 22:19

אף שסוכניו טוענים שלא קיבל הצעה מהירוקים, בין הצדדים היו שיחות והמחלוקת העיקרית נוגעת למיסים בסך כ-1.4 מיליון יורו שיצטרך השחקן לשלם אם ישוב לארץ, אופציה שהוא מעדיף על פני חתימה באומוניה ניקוסיה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל באר שבע במפגש האירופיות/ספורט1

קרב גרסאות בין מכבי חיפה לעומר אצילי. בעוד שסוכניו של השחקן הבהירו שלא הוגשו הצעות עליו מקבוצות בישראל בכלל וממכבי חיפה בפרט, במועדון מהכרמל דווקא טוענים שכן הגישו הצעה ומחכים לתשובה. בינתיים שוחרר אצילי באופן רשמי מאל עין, קבוצתו מאיחוד האמירויות.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

לוואלה ספורט נודע שאכן היו שיחות ראשוניות בין הצדדים, בהן עלתה נקודת מחלוקת אחת עיקרית: מי יספוג את המיסים שאצילי יצטרך לשלם במקרה שיחזור ארצה. בסביבתו של שחקן הכנף מספרים שהוא היה מעדיף לשוב לישראל. עם זאת, אם לא תימצא התשובה לשאלת המיסוי ייתכן מאוד שאצילי יעדיף להצטרף לאומוניה ניקוסיה מאשר לחזור לישראל ולספוג תשלום מס המוערך בכ-1.4 מיליון יורו.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
אם הפערים לא ייסגרו, עומר אצילי לא יחזור ללבוש את הירוק של מכבי חיפה/דני מרון

אצילי קיים היום פגישה מכרעת עם אנשי אל עין האמירתית וסיכם כאמור על התרת חוזהו בתמורה לפיצוי כספי. הוא שוחרר רשמית ובקפריסין טענו שהוא "מתקרב מאוד לחתימה" באומוניה. כפי שנכתב כאן השבוע, גם בית"ר ירושלים בדקה את האפשרות לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully