וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברנבאו גרם לאנדריק לבכות, ולהצהיר: "רוצה לפרוש בריאל"

הברזילאי בן ה-18 הוצג במדריד עם החולצה מספר 16 ודמע מהתרגשות: "זה לא היה בתכניות, אבל כשראיתי את האצטדיון חשבתי 'איזה טירוף'. אהדתי את הקבוצה מילדות, רוצה לעשות כאן היסטוריה"

הרכש הנוצץ של הקיץ בריאל מדריד הוא כמובן קיליאן אמבפה, אבל חלוץ נוסף הצטרף לבלאנקוס לקראת העונה הקרובה והיום (שבת) קיבלו את פניו יותר מ-43,000 אוהדים באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. אנדריק, שחתם באלופת אירופה כבר בדצמבר 2022, הוצג עם המספר 16 על גב החולצה ובכה מהתרגשות.

הברזילאי היה צריך לחכות ליום הולדתו ה-18, שחל ביום ראשון האחרון, כדי להצטרף רשמית לריאל. "הוא נולד כדי לשחק כאן במדריד. איתו, אנחנו ממשיכים במדיניות של החזקה בשחקנים הטובים ביותר בעולם ובצעירים הטובים ביותר בעולם, הכוכבים העולים", אמר הנשיא פלורנטינו פרס.

התשואות בברנבאו הותירו את אנדריק בגרון חנוק, אבל הוא הצליח לומר לקהל ביציעים: "אני שמח מאוד כי אהדתי את ריאל מדריד מילדות, ועכשיו אני כאן. אין לי מילים לתאר את כל זה".

אנדריק, ריאל מדריד. JAVIER SORIANO/AFP, GettyImages
אנדריק, ריאל מדריד/GettyImages, JAVIER SORIANO/AFP

גם החלוץ הצעיר החדש של הלבנים נישק את הסמל לפני שהצטלם עם כל משפחתו, עם בת זוגו ועם פרס לצד 15 גביעי אירופה שבהם זכה המועדון.

בהמשך ערך אנדריק גם מסיבת עיתונאים ראשונה, בה נשאל אם הוא מוכן לצאת להשאלה והצהיר: "אני מאוהב בריאל מדריד ורוצה להיות כאן, לא אכפת לי מדברים אחרים. אני רוצה לעשות היסטוריה ולפרוש כאן. הדמעות? זה לא היה בתכניות, אבל כשראיתי את האצטדיון מלא, חשבתי 'איזה טירוף'. שכל האצטדיון יקרא בשמי זה מיוחד מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully