וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד נדאל-אלקראס הרשים בפריז, ניצחון קליל לג'וקוביץ'

הספרדים רשמו ניצחון מרשים בזוגות בטורניר הטניס האולימפי: הסרבי הביס יריב אוסטרלי 0:6, 1:6, גם שביונטק עלתה לשלב הבא

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

אלופי רולאן גארוס המכהנים חזרו היום (שבת) למגרשים על שם פיליפ שאטרייה וסוזן לנגלן, הפעם לכבוד הטורניר האולימפי בטניס שיצא לדרך. איגה שביונטק וגז'מין פאוליני שנפגשו בגמר האחרון של אליפות צרפת הפתוחה, רשמו ניצחונות בסיבוב הראשון ואחריהן גם נובאק ג'וקוביץ' וקרלוס אלקראס פתחו היטב.

בטורניר הזוגות הצמד המסקרן רפא נדאל וקרלוס אלקראס רשמו ניצחון במשחק הראשון שלהם ביחד, כשגברו 6:7 (4), 4:6 על המדורגים 6, הארגנטינאים מקסימו גונזלס ואנדרס מולטני. "נדאלקראס", כפי שכינו את עצמם הספרדים, השתפרו ככל שהמשחק התקדם, ונדאל בן ה-38 נראה חד במגרש המרכזי של הרולאן גארוס, שבו זכה 14 פעמים. אלקראס, אלוף ווימבלדון הטרי, נראה נרגש מהציוות, וחגג את הניצחון בסיום.

הטניסאים הספרדים קרלוס אלקראס, רפאל נדאל. Clive Brunskill, GettyImages
מרגיש בבית, עם פרטנר מושלם. נדאל/GettyImages, Clive Brunskill

גברים

נובאק ג'וקוביץ' זכה לאורך הקריירה המפוארת שלו בכל תואר גדול אפשרי, אבל זהב אולימפי עדיין אין לו. ב-2008 הסתפק בארד וזה הישג השיא שלו במשחקים. בגיל 37 הוא רוצה לעלות לראש הפודיום בפריז וההתחלה שלו הייתה קלילה עם ניצחון 0:6, 1:6 על מת'יו אבדן האוסטרלי בתוך 54 דקות בלבד. בסיבוב הבא הוא ישחק נגד רפאל נדאל או מרטון פוצ'וביץ'.

כמו ג'וקוביץ', גם קרלוס אלקראס ניצח בקלות יחסית והוא גבר על האדי חביב הלבנוני 3:6, 1:6בתוך 71 דקות. בסיבוב הבא תעמוד בפני אלקראס משוכה גבוהה יותר: המנצח במשחק בין טאלון חריקספור (הולנד) לקמרון נורי (בריטניה). בכל מקרה הספרדי כמובן מועמד ללכת עד הסוף בפריז.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי, אולימפיאדת פריז 2024. רויטרס
דילג לסיבוב השני. אלקראס/רויטרס
איגה שביונטק, טניסאית פולנייה. PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP, GettyImages
צעד ראשון בדרך ליעד. שביונטק/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP
ג'זמין פאוליני, טניסאית איטלקייה. רויטרס
גם פאוליני התחילה ברגל ימין/רויטרס

נשים

בטוקיו איגה שביונטק הודחה כבר בסיבוב השני, אבל משטח החימר בפריז הוא המגרש הביתי שלה לכל דבר ואחרי שחגגה שם שלוש זכיות ברציפות וארבעה תארים בחמש ההופעות האחרונות שלה בגרנד סלאם שמשוחק בצרפת, היא מתכוונת להסתער שם על מדליית הזהב האולימפית. את הצעד הראשון אל היעד עשתה המדורגת 1 בצורה משוכנעת, עם ניצחון 2:6, 5:7 על אירינה בגו הרומנייה.

ג'זמין פאוליני שנכנעה לשביונטק בגמר רולאן גארוס ביוני האחרון, וגם בווימבלדון נעצרה רק בגמר בתחילת החודש הנוכחי, גברה 5:7, 3:6 על אנה בוגדן מרומניה. האיטלקייה שיפרה כבר עכשיו את התוצאה שהשיגה במשחקים האולימפיים הקודמים, אז הודחה בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully