וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו כבש ובישל צמד ליובאנוביץ', קלטינס בישל בגביע הליגה

קשר פרטיזן דייק בפנדל (3) ובישל לאקס מכבי תל אביב ב-0:4 על ידינסטבו. מגן סט. ג'ונסטון הכין ב-1:5, צפו בתקציר של סולומון וטוטנהאם, בכורות בליגה לחלאילי ודן גלזר

תקציר: ויסל קובה - טוטנהאם 3:2/ספורט1

ביברס נאתכו הבקיע הערב (שבת) את שערו הראשון לעונת 2024/25, בניצחון החוץ של פרטיזן בלגרד 0:4 על ידינסטבו אוב, העולה החדשה לליגה הסרבית. נאתכו דייק מהנקודה הלבנה בדקה השלישית ולאחר מכן גם בישל פעמיים (52 ו-65) לג'ורג'ה יובאנוביץ', חלוצה לשעבר של מכבי תל אביב. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-70 וקבוצתו טיילה לניצחון שני בשני מחזורים.

* מנור סולומון שיחק בצהריים חצי שעה כמחליף בניצחונה של טוטנהאם 2:3 בטוקיו על ויסל קובה. פדרו פורו השווה ל-1:1 בדקה ה-16 והישראלי החליף את יונג מין סון שהשלים מהפך בדקה ה-48. ז'אן פטריק הברזילאי השווה עבור ויסל קובה בדקה ה-64, אבל שתי דקות לסיום סולומון מסר לג'יימי דונלי שבישל מצד שמאל למייקי מור בן ה-16 את שער הניצחון.

* דוד קלטינס (90 דקות) פתח בעמדת המגן הימני ובישל את השער הראשון ב-1:5 הביתי של סט. ג'ונסטון על איסט פייף בגביע הליגה בסקוטלנד. הישראלי הרים בדקה ה-15 לאדאמה סידיבה הגמבי שנגח פנימה ובהמשך גם השלים צמד. סט. ג'ונסטון עלתה לשלב הבא מהמקום הראשון בבית ו'.

* ענאן חלאילי נכנס כמחליף ושיחק 24 דקות ב-0:0 של אוניון סן ז'ילואז אצל העולה החדשה דנדר, במחזור הפתיחה של הליגה הבלגית. מחזיקת הגביע שלטה בצורה מוחלטת, אבל לא הצליחה לכבוש במשחק החוץ והסתפקה בנקודה, בדיוק כמו האלופה קלאב ברוז' אמש (1:1 ביתי מול מכלן).

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

צפו בבישול של דוד קלטינס

* אלי דסה השלים 90 דקות בניצחונה היוקרתי של דינמו מוסקבה 1:3 בדרבי על לוקומוטיב. דינמו עם שש נקודות אחרי שני מחזורים בליגה הרוסית, כשגם בשבוע שעבר ניצחה בבית ובדיוק באותה תוצאה (1:3 על פאקל וורונז').

* דן גלזר ערך הופעת בכורה רשמית במדי ניז'ני נובגורוד, שהובסה 3:0 בביתה על ידי צסק"א מוסקבה ונותרה ללא נקודות בתום שני מחזורים בליגה הרוסית. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-63, לאחר שהאורחת כבר הובילה 0:2.

* עופרי ארד שיחק 87 דקות בניצחונה של קייראט אלמטי 0:3 בחוץ על שחטיור קרגנדי נועלת הטבלה. קייראט במקום השני בקזחסטן עם 25 נקודות, בדיוק כמו אורדבאסי המוליכה, אבל עם שני משחקים יותר.

* רווה אסייג שיחק 14 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של סטאל מיילץ 1:0 לקטוביצה בליגה הבכירה בפולין. החלוץ הישראלי שהגיע מהפועל עכו קם מהספסל גם במחזור הראשון וקבוצתו עם נקודה בלבד משש אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully