וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט מחזיק אצבעות: "ההכנה הייתה קשה. הגורל יחליט"

27.7.2024 / 14:30

המדליסט האולימפי ואלוף העולם מנסה לשמור על אופטימיות אחרי הציון הגבולי בקרקע: "זה קצת נמוך והסיכוי קטן, אבל קיים. אני מבואס"

ארטיום דולגופיאט הוא אלוף העולם והאלוף האולימפי, אבל היום (שבת) הוא עלול לאבד את התואר מטוקיו ולא נותר לו אלא לקוות שגם יריביו ימעדו בתרגיל הרקקע. דולגופיאט קיבל ציון של 14.466 בתרגיל הקרקע ומדובר בציון מאוד גבולי, שספק רב אם יספיק לו כדי להעפיל לגמר ויאפשר לו להגן על תוארו.

דולגופיאט לא הסתיר את האכזבה הגדולה ואמר כשהוא יודע שלפניו שעות של מתח כדי לגלות אם התרגיל שביצע יספיק לגמר או שלא: "הסיכוי קטן, אבל קיים. זה מה שיצא ואני מקווה שאעלה לגמר. אלה החיים וזה ספורט, הגורל יחליט מה יהיה".

ארטיום דולגופיאט במשחקים האולימפיים בפריז 2024. רויטרס
בסוס הסמוכות הוא בטוח לא יעלה לגמר. דולגופיאט היום בפריז/רויטרס

התחושות אחרי התרגיל: "לא כל כך טובות, אבל אני מקווה לטוב ושזה יספיק. זה ציון קצת נמוך מדי, אבל הכל אפשרי. מה קרה? אני לא יודע, אולי התרגשות חזקה, לא יודע מה באמת היה".

אם הוא הרגיש תוך כדי תרגיל הקרקע שהוא בסיטואציה בעייתית: "כן, כי כמעט נפלתי וירדו הרבה נקודות. זה היה תרגיל סביר ולכן גם הציון יחסית עוד בסדר. אני קצת מבואס, אבל אין לי מה לעשות עכשיו".

על ההכנה שלו למשחקים בפריז: "הייתה מאוד קשה, לא היו לי באמת תרגילים טובים חוץ מאשר באליפות ישראל. למה? הרוב בגלל הרגל, זה לא עבר בצורה חלקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully