וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מכבי תל אביב: התחנה הבאה בקריירה של אנריק סבוריט

המגן/בלם בן ה-32, שעזב את ישראל עם סיום חוזהו לאחר שש שנים, צפוי לנחות היום באיסטנבול ולחתום בגזיאנטפ, כך לפי התקשורת הטורקית

תקציר הפסדה של מכבי פתח תקוה 2:0 בבראגה במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

אנריק סבוריט עזב את מכבי תל אביב בקיץ האחרון אחרי שש שנים ושלוש אליפויות ובספרד דווח במשך תקופה ארוכה שהוא בדרכו לאקסית אתלטיק בילבאו. עם זאת, הבוקר (שבת) נחשף כי הוא יחתום דווקא בטורקיה, בגזיאנטפ.

לפי התקשורת הטורקית, סבוריט בן ה-32 ינחת היום באיסטנבול כדי להשלים את המעבר. הוא כאמור שחקן חופשי, כך שיוכל להצטרף לטורקים ללא תמורה. במכבי תל אביב היה לו סיכום על הארכת חוזה אוטומטית אם יקבל אזרחות ישראלית בשביל לשחק בנבחרת, אך הדבר כידוע לא קרה והוא עזב.

אנריק סבוריט מודיע על עזיבת מכבי תל אביב. יותם רונן
סבוריט במסיבת העיתונאים בה נפרד ממכבי ת"א ומישראל/יותם רונן

סבוריט כאמור הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2018 והיה המגן השמאלי הבכיר של הקבוצה, שבאותה עונה זכתה באליפות היסטורית בפער של 31 נקודות מהמקום השני וגם הניפה את גביע הטוטו. בעונה לאחר מכן זכה עם הצהובים באליפות השנייה שלו, במהלכה ספגה הקבוצה לראשונה בליגה רק בחודש דצמבר בדרך ל-10 שערי חובה לכל אורך העונה.

בעונת 2020/21 זכה עם מכבי תל אביב בגביע המדינה, בגביע הטוטו השני שלו וגם רשם קמפיין אירופי ראשון, אז מכבי תל אביב נעצרה על ידי שחטאר דונייצק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית - בשלב הבתים הבקיע שער מרהיב נגד סיבאספור בבלומפילד. בסיום העונה, ביולי 2021, חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב שהוארך שוב בקיץ שעבר. בשנתיים האחרונות עשה הסבה מעמדת המגן השמאלי למרכז ההגנה ושיחק כמעט אך ורק בעמדת הבלם והוא עוזב את ישראל אחרי שש שנים כאלוף, עם תואר גביע טוטו נוסף העונה וכן שתי זכיות באלוף האלופים. בסך הכל רשם 175 הופעות בליגת העל, הבקיע 10 שערים ובישל עוד 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully