וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ווסלי פטאצ'י למכבי תל אביב בשלבים מתקדמים מאוד

27.7.2024 / 12:39

הברזילאי סיכם עקרונית את תנאיו ומחכה שהאלופה תגיע עם סנטוס לסיכום על תנאי המעבר, כך שיוכל לצאת לישראל. זה עשוי לקרות תוך 48 שעות

תקציר הפסדה של מכבי פתח תקוה 2:0 בבראגה במוקדמות הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב מחפשת שחקני חיזוק זרים ואחרי מכירתו של פליסיו מילסון לכוכב האדום בלגרד, היא מתקרבת מאוד להחתמתו של שחקן הכנף הברזילאי, ווסלי פטאצ'י, בן 20 מסנטוס הברזילאית. גורמים המעורים בפרטי העסקה, טוענים שהמגעים בין המועדונים נמצאים בשלבים מתקדמים מאוד והעסקה עשויה להיסגר תוך 24-48 שעות.

סוכנו של השחקן שוהה כבר מספר ימים בישראל ותנאיו של פטאצ'י במכבי תל אביב כבר סוכמו עקרונית. מרגע שתיסגר העסקה בין המועדונים, הוא ימריא מברזיל ויגיע לישראל על מנת לחתום ולהצטרף לאלופה.

ווסלי פטאצ'י, שחקן סנטוס. מתוך טוויטר, צילום מסך
מכבי תל אביב מחכה לו. ווסלי פטאצ'י/צילום מסך, מתוך טוויטר

על פי מתווה העסקה, מסתמן שפטאצ'י יושאל לעונה אחת לצהובים עם אופציית רכישה בסיומה, כאשר סכום הרכישה המדובר נאמד בכ-1.5 מיליון יורו. הפרט היחיד שנותר לסכם הוא גובה דמי ההשאלה שמכבי תל אביב תשלם לקבוצה הברזילאית, כאשר על פי העיתונאי הברזילאי פאביו סורמאני, שמקורב מאוד למועדון הברזילאי, סנטוס דחתה הצעה ראשונית של 100 אלף יורו דמי השאלה וכעת המועדונים ממשיכים במגעים. בנוסף טוען סורמני בפודקסט הכדורגל שלו שמכבי תל אביב נותרה כעת היחידה במירוץ אחר הכשרון הברזילאי הצעיר, לאחר שקרפטי לבוב האוקראינית שגם ניסתה להחתימו, ירדה מהפרק.

בנוסף להחתמתו של פטאצ'י ממשיכים הצהובים בנסיונות להחתים זרים נוספים, כאשר מועמדותו של שחקן הכנף הגנאי, קוואדו אופוקו, עדין על הפרק. בנוסף אליו עשויה האלופה לצרף עוד שחקן קישור אחורי והחיפושים ממשיכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully