וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם גמר, אחרי זה חלומות על בק טו בק: הרגע של דולגופיאט

27.7.2024 / 8:21

האלוף האולימפי בטוקיו יעלה הבוקר בפריז למשימה הבאה של חייו, בידיעה שהדרך לפודיום נוסף מתחילה עם תרגיל מוצלח במוקדמות (החל מ-12:00)

ארטיום דולגופיאט יודע היטב מה הוא צריך לעשות הבוקר (שבת, החל מ-12:00) באולם ההתעמלות בברסי. שלוש שנים הוא חיכה לזה. מאז מדליית הזהב במשחקים האולימפיים בטוקיו, הוא בציפייה לרגע הזה.

דולגופיאט היה אלוף עולם באנטוורפן 2023. היה לאחרונה סגן אלוף אירופה ברימיני. עכשיו על הפרק פריז 2024, המשימה הבאה של חייו.

ארטיום דולגופיאט סגן אלוף אירופה. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
דולגופיאט עם מדליית הכסף מאליפות אירופה. רוצה פודיום נוסף/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

לינוי אשרם, הצמד שלו מראשון לציון לשיא בבירת יפן, כבר פרשה מזמן, אבל הוא המשיך את המסע. בגיל 27 ועם כאבים כמעט בכל שריר, גיד ועצם בגוף, דולגופיאט רוצה מדליה נוספת ולא מוכן לחתום מראש על פחות מהזהב. הבוקר בברסי ארנה הוא יצטרך לעשות תרגיל נקי על הקרקע כדי לתפוס את הכרטיס לגמר.

יש פער של שבוע בין המוקדמות לגמר והפעם אין לו את אלכס שטילוב לצידו כדי להעביר כאן את הימים, אבל זו הבעיה האחרונה של המתעמל המחונן. קודם צריך לסמן וי על תרגיל מוצלח ולא להיכנע לשום גורם שעלול להוביל לפשלה ומפח נפש. את חישובי המדליה, דולגופיאט צריך לעשות אחרי התרגיל של היום. קודם גמר, אחרי זה חלומות על בק טו בק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully