וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם איסוף סיסוקו, יחתום לשלוש שנים

30.7.2024 / 20:41

הקשר האחורי שחוזהו בבורדו הותר בעקבות התפרקות המועדון, יגיע ישירות לישראל כדי לחתום על חוזהו כשמאלי תודח מהטורניר האולימפי. צפוי להרוויח כ-400 אלף יורו לעונה

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

ראשי מכבי תל אביב עסקו בימים האחרונים בהחתמת איסוף סיסוקו, קשרה בן ה-22 של בורדו הצרפתית ונבחרת מאלי שמשתתפת כעת בטורניר האולימפי בפריז, והערב (שלישי) הוא סיכם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנה רביעית. שכרו אמור לעמוד על כ-400 אלף יורו לעונה.

לאחר שבורדו התפרקה ושחקניה שוחררו ללא תמורה, הרימו הצהובים את הצעת השכר לסיסוקו והוא צפוי להגיע לישראל ולחתום בקבוצה מיד עם סיום המשחקים של נבחרת מאלי, שמשחקת כזכור בבית של ישראל באולימפיאדה ומתחרה גם היא הערב על הכרטיס השני לרבע הגמר. בזמן שישראל תשחק מול יפן, מאלי תפגוש את פרגוואי במחזור הסיום של בית ד'.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

איסוף סיסוקו במדי בורדו מול מרטן טרייה במדי ראן, ינואר 2022. JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP, GettyImages
שיחק גם בליגה הצרפתית הבכירה. איסוף סיסוקו במדי בורדו בינואר 2022/GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP

סיסוקו חווה עונה מצוינת עם בורדו ושיחק ב-31 מתוך 38 המשחקים בליגה הצרפתית השנייה, בהם רשם בישול אחד. הקשר ילד במאקו שהגיע לבורדו בגיל 18, זומן להשתתף בהכנות למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 על ידי עליו בדרה דיאלו קונטי (מאמן נבחרת הנוער של מאלי), ושווי השוק שלו מוערך ב-700,000 יורו באתר Transfermarkt. בליגה הצרפתית הבכירה הספיק לרשום 13 הופעות בשנתיים וכבש שער אחד, בתבוסה 4:1 של בורדו אצל לוריין באפריל 2021.

סיסוקו נמנה על סגל נבחרת מאלי לאולימפיאדה, לא שותף ב-1:1 מול ישראל וקיבל 20 דקות כמחליף בהפסד ליפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully